onzeker? gebruik ovulatietesten van clear blue

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik was altijd onzeker wanneer ik mijn ei kreeg.
nu heb ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt.
ik had er zes gebruikt en toen bij de zevende was het raak. net zo positief.
gelijk naar mijn mannetje en klussen met die hap. hihihihihihi.
we hadden namelijk vakantie. dus kwam goed uit.
nou maar hopen dat het goed is gegaan.

wil iemand echt testen gaan gebruiken kun je die beter van clear blue gaan kopen.
zijn wel prijzig maar goed, ik heb ook getemperatuurd en daar kon ik niets van af lezen.

dikke kus taz

spannend joh,
het lijkt me een fijn gevoel om te weten wanneer je nou echt vruchtbaar bent. ik ben benieuwd en hoor graag van je of 't gelukt is.
groetjes rene

Hoi Taz,

Hoe duur zijn die testen van clear blue en wanneer moet je ze precies gebruiken want ik weet nooit wanneer me vruchtbare dagen zijn want eerst had ik een cyclus van 36 dagen en nu van 33 dagen en de volgende weet ik nog niet.

Ik heb nu voor het eerst via www.zwangerschapstest.nu een combi (zwangerschaps+ ovulatietest) besteld, merk Midstream. Was 50 euri voor 4 zw testen en 20 ov testen (= 2 pakketten).  Hopelijk heb ik ze niet allemaal nodig!  Ik zal wel laten weten wat ik ervan vond.

Groetjes!

Hoi Julide,

Heb je ze al gebruikt en hoe lang gebruik jij ze al en waaneer moet je eigenlijk beginnen met de ovulatietesten???

Hoi Julide,

Het is niet de merk van clear blue maar van mad care en ik denk dat ie van clear toch beter zxijn

Hoi eenzaam,

Ik weet niet of de merken heel veel uitmaken. Ik ga ze in ieder geval voor het eerst gebruiken. Op de site staat een tabelletje op welke dag je moet beginnen met meten. Als je gaat kijken zie je  als je een product geselecteerd hebt een knop voor meer info of gebruiksaanwijzing ofzo. Ze gaan er geloof ik vanuit dat je er vijf nodig kunt hebben voor een cyclus. Vorige maand heb ik voor het eerst mijn eisprong gevoeld, dus als die trend zich voortzet zal ik denk ik snel genoeg merken of het een betrouwbare test is (en als ik zwanger ben natuurlijk ook )

groetjes!

Terug
Bovenaan