Gisteren en nog een enkele keren die dag een bruinsige/ licht roze afscheiding bij het afvegen nadat ik naar de wc ben geweest ¿¿¿¿Rond de namiddag gebeld met gynaecoloog maar dit kwam vaker voor bij beginnende zwangerschappen en ze begreep me heel goed dat ik zo onzeker over alles ben..Nu was ik gisteravond op de bank in slaap gevallen en had toen ik wakker werd ontzettend veel pijn onder in mijn buik, vooral met lopen. Toen ik rustig in bed lag ging het beter. Misschien verkeerd op de bank in slaap gevallen?? Alles maakt me nu bang en onzeker… toch echt maar vrijdag proberen af te wachten..<br />Nu verloor ik vanmorgen enkele druppeltjes bloed met het aantrekken van mijn sokken. Toen ik naar de wc rende en ging plassen zat daar ook een druppel bloed bij maar heel weinig, het is nu met met naar de wc gaan helemaal weg.Ik word dadelijk terug gebeld door de arts… <br />Iemand hier bekend mee?<br />Mocht je het hele verhaal willen lezen, lees dan: “zullen we vrijdag dan HET verlossende antwoord krijgen?”<br />Liefs??<br /><br />