Onzeker! Heeft iemand dit ook meegemaakt tijdens je zwangerschap?

Gisteren en nog een enkele keren die dag een bruinsige/ licht roze afscheiding bij het afvegen nadat ik naar de wc ben geweest ¿¿¿¿Rond de namiddag gebeld met gynaecoloog maar dit kwam vaker voor bij beginnende zwangerschappen en ze begreep me heel goed dat ik zo onzeker over alles ben..Nu was ik gisteravond op de bank in slaap gevallen en had toen ik wakker werd ontzettend veel pijn onder in mijn buik, vooral met lopen. Toen ik rustig in bed lag ging het beter. Misschien verkeerd op de bank in slaap gevallen?? Alles maakt me nu bang en onzeker… toch echt maar vrijdag proberen af te wachten..<br />Nu verloor ik vanmorgen enkele druppeltjes bloed met het aantrekken van mijn sokken. Toen ik naar de wc rende en ging plassen zat daar ook een druppel bloed bij maar heel weinig, het is nu met met naar de wc gaan helemaal weg.Ik word dadelijk terug gebeld door de arts… <br />Iemand hier bekend mee?<br />Mocht je het hele verhaal willen lezen, lees dan: “zullen we vrijdag dan HET verlossende antwoord krijgen?”<br />Liefs??<br /><br />

Ik heb de eerste 4 weken bruin/rozig bloed verloren. En 1 dag heel veel helderrood bloed. Ik was erg bang dat het mis zou zijn, nadat ik contact had gehad met het ziekenhuis mocht de 12 weken echo naar voren schuiven. Toen 3 dagen na dat ik veel helder rood bloed verlies had gehad de echo. Ik was heel zenuwachtig. Maar gelukkig was alles goed. Het kwam waarschijnlijk door de obstipatie.
Succes, hopelijk is het vrijdag allemaal goed bij jullie.

Liefs

Bedankt voor je reactie, wat fijn om te lezen. Maar de eerste 4 weken die gekleurde afscheiding en later dus pas die bloeding, zoals ik het begrijp?
Ik had eerst die afscheiding en dag erna die druppeltjes bloed… om gek van te worden die onzekerheid. Arts heeft me net gebeld en zij zag nog geen reden om over te stappen op actie en gewoon vrijdag af te wachten..
Fingers crossed!!Bedankt voor je tijd??

Om je gerust te stellen, het hoeft idd niet mis te gaan bij bloedverlies. Ik heb van week 5 tm week 8 bruin en rood bloedverlies gehad. 
Tweemaal een avond gehad met zoveel krampen die helemaal uitstraalde naar mijn rug en benen dat ik zeker wist dat het weer een miskraam zou worden. 
Maar ik heb gewoon een gezond kindje gekregen! 
Snap je onzekerheid heel goed. Elke keer naar de wc gaan was een hel. Zo spannend.
Maar probeer te ontspannen en tegen jezelf te zeggen: ik ben zwanger, het wordt misschien een onzekere tijd, met angst dat het misgaat, maar het is gelukt om zwanger te worden en de blijdschap op te zoeken toen je de test zag :) 
Zal voor je duimen en hopelijk vrijdag goed nieuws! 
Groetjes Susanne 

Wat super lief!!
Je stelt me absoluut gerust!!

Heel erg bedankt voor je berichtje en wat fijn dat het goed ging bij jou...
Bedankt voor je tijd, heel erg lief!!

Fijne avond en ik zal het vrijdag laten weten..

Liefs!!???

Ik heb in mijn eerste zwangerschap redelijk wat bloedverlies gehad. Heb ook eztra echos gehad ter controle. Het bleek te komen van een hematoom in mijn baarmoeder, die direct naast de vrucht zat. Het bloed daarvan kwam langzaam eruit. Soms rood, meestal bruinig.
Door de oprekkende banden van je baarmoeder kun je ook buikpijn krijgen, voelt een beetje alsof je ongesteld wordt, heel vervelend want je hebt echt het gevoel dat alles mis gaat... Bij zwnagerschap 1 heb ik daarom heel vaak met een kruik op mn buim gezeten om de pijn te minderen. Nu bij mijn 2e zwangerschap heb ik die pijn ook maar vaak pas wanneer ik even ga liggen... Bepaalde houdingen doen gewoon zeer

Bedankt voor je berichtje, wat vervelend dat je dat zo mee moest maken. Ik zit nu op dag 3 of 4 en blijft maar bezig, gister alleen in de avond nu al vanaf vanmorgen eerste dag hele dag bij het afvegen... word niet erger maar ook absoluut niet minder, dacht ik gisteren wel eventjes.
Heel erg bedankt voor je berichtje en je tijd!!
Liefs??

Terug
Bovenaan