Onzeker help!

<p>Beste dames,</p><p>Ik weet sinds vorige week vrijdag dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Helemaal geweldig natuurlijk. Als het goed is ben ik aankomende maandag rond de 5 weken. Nu weet en snap ik dat je geen 1 zwangerschap met elkaar kunt vergelijken, maar bij de eerste zwangerschap voelde ik echt aan alles dat ik zwanger was. En nu heb ik dat helemaal niet en dat maakt me erg onzeker of het allemaal wel goed zal zijn. Ik heb hier en daar een klein krampje en een steekje in m'n borsten that's it. Of ben ik te vroeg? Het lijkt wel of ik echt op de symptomen zit te wachten haha. Vorige keer was ik echt heel moe en had ik erge krampen in het begin. Iemand ervaring mee toevallig? Liefs!</p>
 
Gefeliciteerd!Je verhaal is herkenbaar voor mij. Ik nu 6 wkn en sinds paar dagen wat last van misselijkheid maar verder ook geen klachten. Komende week controle, daar zal uitwijzen of voor nu alles oke is. Succes in elk geval! ♡
 
Allereerst jij ook gefeliciteerd :). Ok, ik ben dus niet de enige die het zo heeft. Spannend he? Ik moet 4 Januari voor de eerste echo ben dan 7,5 week zoiets. Het hcg moet natuurlijk nog opgebouwd worden dus het kan waarschijnlijk nog alle kanten op. Maar ik herken dit zo helemaal niet. Groetjes!
 
Allereerst jij ook gefeliciteerd :). Ok, ik ben dus niet de enige die het zo heeft. Spannend he? Ik moet 4 Januari voor de eerste echo ben dan 7,5 week zoiets. Het hcg moet natuurlijk nog opgebouwd worden dus het kan waarschijnlijk nog alle kanten op. Maar ik herken dit zo helemaal niet. Groetjes!
 
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap.Ik merkte bij mijn eerste juist niets, en nu ben ik 5 weken en heb last van mijn borsten, vermoeidheid en misselijkheid. Ik denk dat dit erg verchilt.. En je niet zorgen hoeft te maken!
 
Hoi hoi, herkenbaar voor mij. Ik had bij de eerste ook gelijk last van mijn borsten en was gelijk moe, nu bij de 2e moest ik ook zoeken naar symptomen.. ik had ook het idee dat ik het wellicht toch mis had.. maar goed de test gaf toch echt een plus.. :) Ik ben nu 14 weken en krijg nu pas last van mijn borsten. Elke zwangerschap is anders! Je hoeft je dus niet onzeker te voelen! 
 
Terug
Bovenaan