Onzeker/jaloers?

vind wel een beetje beschamend om hier neer te zetten maar moet even kwijt hoor.
maar voel me onzeker de laatste tijd....oke,ben bang dat mn vent iemand anders leuk vind,begon 2 weken geleden op een feest....daar heeft ie veel gedanst met een andere vrouw(geef daar nooit om want ik kan niet dansen en zat veel met Rivano)
en mn man danst graag dus laat hem altijd gaan,nooit geen probleem van gemaakt of jaloers om geweest...maar goed die vrouw ziet ie dus iedere zaterdag bij het zwembad waar haar dochter en onze dochter zwemmen.en dan hebben ze het erg gezellig,dat geeft niet,maar hij maakt van die zogenaamd grappige opmerkingen dak toch onzeker en jaloers word,zo ging zich gisteren als een gek scheren,toen hij onze dochter van school moest halen(dochters zitten bij elkaar inde klas)
ik zei waarom?ja voor haar.en nog meer van die hints...was er gisteravond gewoon kwaad en verdietig van...ik weet dak hem echt wel kan vertouwen hoor en dat ie echt niet zomaar vreemd gaat en is ook niet echt zijn type vrouw..maar goed voel me er gewoon niet lekker bij
voel me ook gewoon onzeker en misschien doe ik hem wel te kort,is natuurlijk niet niks om 3 kleine kids samen te hebben...dan word de liefde toch wel op proef gesteld natuurlijk.omdat je even veel minder tijd hebt voor elkaar...misschien dak daarom toch zo onzeker ben want normaal ken ik mezelf zo niet,ben niet jaloers aangelegd...zouden de hormonen nog een rol kunnen spelen?dit is echt niet fijn....volgens mij heeft mn man het wel door want pakte me vanmorgen nog stevig vast....hij is gewoon denk expres die opmerkingen aan het maken om te kijken hoe ik reageer....
wat denken jullie ervan??
voel me echt raar en onzeker bij

liefs jootje

He wat vervelend dat je dat gevoel hebt zeg! Allereerst zijn je eigen hormonen nog niet terug in het gareel, dus die maken de boel vast erger dan het is. Maar dat je het idee hebt dat je man de opmerkingen express maakt is helemaal vervelend. Zelfs al zijn je hormonen niet in de war dan is dat nog vervelend.
Heb je het al met hem besproken? Van die opmerkingen dan, niet meteen beschuldigen van wat dan ook. Leg hem uit dat zo'n opmerking je onzeker maakt. Waarschijnlijk kijkt hij je aan, lacht je toe dat je je niet druk moet maken etc. Maar dan weet hij wel dat het je toch wat lastiger valt. Dan kan hij er rekening mee houden.
Wellicht tijd om eens opa/oma op te laten passen en lekker samen uit eten?

Nou het zou wel heel gemeen zijn als hij nu vreemd zou gaan!! Maar goed,misschien oer je daar niet nertsen vanuit gaan, maar ik vind die opmerkingen eigenlijk ook al niet zo leuk, je zit zo vlak na de bevalling toch al niet zo lekker in je vel en met een baby erbij staat je eigen relatie toch ook op een wat lager pitje. Ik weet eerlijk gezegt niet wat ik zou doen. Ik denk dat ik woedend was geweest, maar ja daar heb je ook niet echt iets aan. Ik vind het in iedergevalniet raardatje je daarbij onzeker voelt hoor, dat zou ik ook hebben!!

Ik zou me ook onzeker voelen hoor. Ik denk dat we dat allemaal nu wel zijn. We zijn net bevallen en alles moet weer terug naar de ''oude'' staat. Dat heeft zijn tijd nodig en de hormonen helpen hier ook goed bij ja. Ik zou ook zeggen tegen je man dat je dat soort opmerkingen niet leuk vind. Idd niet beschuldigend maar vanuit jouw gevoel. zo van..''ik vond het niet fijn dat je dat zei, het maakt me erg onzeker.'' Zo weet hij dat jij het niet fijn vind en ben het kwijt. Ik geloof ook niet dat hij aan vreemdgaan denkt, jullie hebben net samen 3 kids! Daar heeft hij toch ook voor gekozen? En toch met jou? Dan moet hij ook accepteren dat jij nog niet meteen de oude bent.

Mijn man heeft ook moeite om te accepteren dat ik nog aan het ontzwangeren ben hoor. Vind mn vel nog te los en mijn ''buien'' erg vervelend. Nou sorry, maar ik moet die hormonen toch kwijt, en waar beter dan thuis bij hem!

Hopelijk vind je de moed om hierover met hem te praten! Succes!!

Liefs ciomama

Wat een nare situatie voor je..ik weet hoe je je voelt...vroeger bij mijn vorige vriend was ik altijd jaloers...terwijl ik geen jaloers type ben...dat maakte me zo onzeker en voelde me er zo vervelend bij.
Met mijn huidige man ben ik dat absoluut niet en zal nooit bang hoeven zijn..dat weet ik gewoon...dus gelukkig is het niet meer aan de orde.

Maar er is dus iets bij jullie waardoor jij het toch niet helemaal vertrouwd..zijn het hormonen of is het wat anders..dat maakt niet uit...je hebt dat gevoel en dat moet uit je systeem..want dat moet niet gaan etteren dat gevoel..
Praat er eerlijk over met je man..vertel hem je angsten..en zorg samen voor een oplossing..

Als jij het vervelend blijft vinden, dan is het misschien een idee dat hij voortaan niet meer gaat zwemmen of dansen. Ook al vindt hij het zo leuk, jij niet.. jullie moeten een middenweg zoeken waarbij je je fijn voelt.

Hij moet je vertrouwen weer terug winnen...je hebt die gevoelens niet zomaar..hij moet er voor zorgen dat jouw vertrouwen terug komt..

die jaloezie uit mijn vorige relatie was in het begin van mijn huidige relatie echt een probleem..uiteindelijk durfde ik het te zeggen...mij man heeft er alles aan gedaan dat ik die gevoelens niet meer hoefde te hebben...hij heeft er voor gezorgd dat ik hem 100% kon vertrouwen...is echt een, tijd overheen gegaan maar hij heeft me serieus genomen en daardoor is het gevoel bij mij steeds meer geslonken tot het weg was..

Dus praat en zorg beiden voor een oplossing..het is niet alleen jouw probleem waar jij mee moet dealen...hij net zo goed..dus jullie moeten er samen aan werken..echt doen want anders wordt het alleen maar erger tot het echt niet meer weg gaat...

Sterkre en neem je gevoel serieus!

Liefs!

praten, dat is het enige wat je nu kan doen

ja jij hebt je hormonen, maar hij is degene die wel heel structureel met haar omgaat en die opmerkingen kunnen niet! En je gevoel is niet ineens gek geworden hoor.
je bent pas bevallen, je seksleven is ngo niet de oude en dan zo'n opmerking?
of kappen met die opmerkingen of maar weggaan zou ik bijna zeggen hoor

maar dat jij dat rotgevoel hebt en hij lekker danst klopt neit dus ga praten.
alleen dan hoor je wat in hem om gaat en hoort hij wat er in jou omgaat!

hij kan die energie in het scheren ook in een avond met jou steken. (niet dubbel bedoeld) en als je afspreekt dat je over 2 weken een avondje alleen met z'n 2en bent en dan lekker uitgaat of uit eten, even tijd voor elkaar

merk hier ook hoor met 2 kids en ziek zijn dat je de relatie opzij zet. uti gewoonte zitten we ook vaak achter de pc. Vandaag maar eens manlief erachter weggetrokken toen de meiden sliepen en ff you&me tijd gemaakt.

Succes

Terug
Bovenaan