<p>Hoi lezers, </p><p>mn dochtertje is 9 maanden oud en heeft een dubbele oorontsteking. Ze heeft er antibiotica voor, vandaag is de derde dag dat ze het krijgt, hebben een kuur van een week. </p><p>Ze is zo huilerig, ‘ontrevreden’, wilt eigenlijk niet spelen, maar ook niet op schoot zitten en met liggen gaat ze echt huilen, het is meer krijsen zeg maar. Soms raakt ze ook helemaal in paniek en ik krijg er dan echt niet stil. </p><p>Ik vind het zo ontzettend zielig en sneu, maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen? Ik geef er ook zetpillen. Ze heeft de ene keer een temperatuur van 36 graden(ze voelt dan ook zo koud aan) en het volgende moment 38 of hoger. Ik heb de huisarts al gebeld (2 keer) maar die zegt dat 36 graden niet erg is, gewoon wat dikker aankleden en met 38 graden misschien heeft ze ook wel een ander virus erbij met die dubbele oorontsteking. Ik merk dat het mij best onzeker maakt en ik niet zo goed weet wat ik moet. De nachten zijn ook echt verschrikkelijk, het is veel huilen/krijsen, wakker zijn en niet in slaap kunnen komen. Ik leg er dan bij ons in bed maar ook dan wilt ze niet slapen. </p><p>Sorry voor het lange verhaal, maar het duurt ondertussen al een week. </p><p>Dank jullie </p>