A
Anoniem
Guest
hoi hoi
hier is er weer eentje die helemaal gek word van zich zelf!!
ik voel me zoooooo k*t (sorry)
zal mijn verhaal vertellen,moet het gewoon kwijt en hoop op reactie voor een beetje steun!!
ik ben nu 11 dagen overtijd en heb een aantal testen gedaan waarvan 2 (huismerk) licht positief en 2 negatief,kruidvat weer positief
nu heb ik een schommelend hcg want bij mijn zoontje was dit ook!
maar oke!
ik had bij mijn eerste zwangerschap overal last van,pijnlijke borsten enz enz en nu.........helemaal niets!!!!
Beetje misselijk en opgezette buik sávonds,maar kan het me ook verbeelden!!!
nu ben ik afgelopen week naar de HA gegaan en die heeft inwendig gevoeld en die zei toch echt dat ik een opgezette baarmoeder had en dat dit duide op zwangerschap!!
dus nu denk je...joepie zwanger!!!
uh niet dus,voel me onzeker,ik moet maandag voor een echo en dan weten we het zeker maar mijn gevoel zegt gewoon dat ik niet zwanger ben
het kan niet....er zit niets in!!!!
want ik heb nergens last van en die ha kan makkelijk praten
ben zo bang,,,bang dat er geen kindje in zit,waar zijn die klachten dan,zoals donkere tepels enz===
het liefste lag ik doodziek in mijn bed,dan wist ik zeker dat er iets met mijn lijf is!
sorry voor mijn geklaag maar voel me zo minder!!
hoop op wat steun ofzo
xxx
hier is er weer eentje die helemaal gek word van zich zelf!!
ik voel me zoooooo k*t (sorry)
zal mijn verhaal vertellen,moet het gewoon kwijt en hoop op reactie voor een beetje steun!!
ik ben nu 11 dagen overtijd en heb een aantal testen gedaan waarvan 2 (huismerk) licht positief en 2 negatief,kruidvat weer positief
nu heb ik een schommelend hcg want bij mijn zoontje was dit ook!
maar oke!
ik had bij mijn eerste zwangerschap overal last van,pijnlijke borsten enz enz en nu.........helemaal niets!!!!
Beetje misselijk en opgezette buik sávonds,maar kan het me ook verbeelden!!!
nu ben ik afgelopen week naar de HA gegaan en die heeft inwendig gevoeld en die zei toch echt dat ik een opgezette baarmoeder had en dat dit duide op zwangerschap!!
dus nu denk je...joepie zwanger!!!
uh niet dus,voel me onzeker,ik moet maandag voor een echo en dan weten we het zeker maar mijn gevoel zegt gewoon dat ik niet zwanger ben
het kan niet....er zit niets in!!!!
want ik heb nergens last van en die ha kan makkelijk praten
ben zo bang,,,bang dat er geen kindje in zit,waar zijn die klachten dan,zoals donkere tepels enz===
het liefste lag ik doodziek in mijn bed,dan wist ik zeker dat er iets met mijn lijf is!
sorry voor mijn geklaag maar voel me zo minder!!
hoop op wat steun ofzo
xxx