<p>Meiden,</p><p>Op het moment ben ik 9+2 zwanger! Dolblij natuurlijk maar ook erg onzeker.</p><p>Ik heb vorige week maandag een goede echo gehad en een kloppend hartje gezien en gehoord! Nu was ik waarschijnlijk wel iets korter zwanger dan ik dacht. Ze dacht aan een late eisprong.</p><p>Nu zit ik alleen met het volgende...</p><p>Ik heb gewoon geen zwangerschapskwaaltjes waardoor ik me telkens afvraag of t nog wel allemaal goed is. Ik heb wel redelijk vaak hoofdpijn maar dat is dan ook het enigste.. het idee dat mijn borsten in de eerste weken wel wat zijn gegroeid maar niet erg gevoelig... </p><p>Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook niet veel kwaaltjes maar voelde ik wel regelmatig steekjes enz en dat heb ik nu helemaal niet. </p><p>Ik zelf ben gewoon erg onzeker en bang dat het fout gaat. Mijn partner zegt dat ik me veel te druk maak en dat het allemaal wel goed komt! </p><p>Graag zou ik van jullir willen weten of er meerdere zijn zonder kwaaltjes? En alles wel goed is? </p><p>(Zou het wel fijn vinden als het positieve verhalen zijn)</p>