Onzeker! Meerdere die dit herkennen?

<p>Meiden,</p><p>Op het moment ben ik 9+2 zwanger! Dolblij natuurlijk maar ook erg onzeker.</p><p>Ik heb vorige week maandag een goede echo gehad en een kloppend hartje gezien en gehoord! Nu was ik waarschijnlijk wel iets korter zwanger dan ik dacht. Ze dacht aan een late eisprong.</p><p>Nu zit ik alleen met het volgende...</p><p>Ik heb gewoon geen zwangerschapskwaaltjes waardoor ik me telkens afvraag of t nog wel allemaal goed is. Ik heb wel redelijk vaak hoofdpijn maar dat is dan ook het enigste.. het idee dat mijn borsten in de eerste weken wel wat zijn gegroeid maar niet erg gevoelig... </p><p>Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook niet veel kwaaltjes maar voelde ik wel regelmatig steekjes enz en dat heb ik nu helemaal niet. </p><p>Ik zelf ben gewoon erg onzeker en bang dat het fout gaat. Mijn partner zegt dat ik me veel te druk maak en dat het allemaal wel goed komt! </p><p>Graag zou ik van jullir willen weten of er meerdere zijn zonder kwaaltjes? En alles wel goed is? </p><p>(Zou het wel fijn vinden als het positieve verhalen zijn)</p>

Hee, 
Dit is zo herkenbaar. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 20 weken ziek geweest, hield ik niets binnen. 
Ik ben nu 8+1 zwanger, al een vroege echo gehad omdat ik ook zo onzeker was, en het hartje klopt. Maandag weer een echo. 
Ik heb nu totaal geen klachten, 's avonds moe en mijn borsten iets gevoeliger en gegroeid. Meer ook niet. Kan me bijna niet voorstellen dat het deze keer zo zonder klachten zou gaan  Ben ook zo onzeker dat het dan nu mis gaat. 
Maar komt vast allemaal goed.

Heb behalve wat meer vermoeid en gevoeligere borsten ook nergens last van tot nu toe. Ben 22 weken zwanger. Vond het ook gek maar als ik zo terugkijk hoe het tot nu toe gaat hoor je mij niet klagen! Ik geniet er maar gewoon van. 
Fijne zwangerschap! 

Ik heb ook geen klachten gehad aan het begin! Dat maakte me zo onzeker. Vaak de verloskundige gebeld, en voor controle geweest, daar bleek op de echo dat alles goed was. Voor 1 dag had ik dan rust, maar daarna weer erg onzeker. Ze zeggen altijd: joh lekker genieten als je geen klachten hebt, maar soms zou je wel iets willen hebben. Voor jezelf voelt het dan als bevestiging ofzo! Toen ik het naar iedereen uitsprak dat ik nergens last van heb kreeg ik totaal het omgekeerde en werd ik erg ziek een aantal weken.

maar probeer er van te genieten, want het zal vast en zeker goed zijn. En anders je verloskundige gewoon bellen, daar zijn ze voor. Misschien kan ze je gerust stellen of even voor controle komen. Geniet ervan❤️??

Ik merkte en voelde niks, en toch ruim 36 weken zwanger! No worries, elke zwangerschap is anders. Je moet maar uitgaan van t beste, meer kan je niet doen. Ik denk dat iedere zwangere dat wel herkent. Plus: hoeveel vrouwen hebben niet mega klachten en blijken dan niet zwanger te zijn? Geniet van het feit dat je nergens last van hebt, hopen dat het zo blijft!

Ik ben er pas na 22/23 weken achter gekomen dat ik zwanger was omdat alles normaal was bij me, dus maak je daarom niet druk! 

Ik ben er pas na 22/23 weken achter gekomen dat ik zwanger was omdat alles normaal was bij me, dus maak je daarom niet druk! 

Terug
Bovenaan