A
Anoniem
Guest
Hallo
Onze zoon 12.3 weken.
Voedingsschema:
05.00 of 05.30 ( sinds kort weer)
08.30 ( tot die tijd sliep hij voorheen door)
12.00
15.30
19.00 ( flesvoeding 165 ml)
21.30 of 22.00 ( soms + 50 ml bijvoeding)
Ik heb besloten toch de borstvoeding te gaan afbouwen.
Nu wil ik als dat lukt wel de ochtend en de avond op borstvoeding houden.
Nu zijn we al een maand bezig met 19.00 uur de fles te geven. Hij heeft een hele tijd 5 voedingen gehad maar gaat nu weer beetje terug naar 6 voedingen.
En hierdoor wordt ik onzeker. De borst van 19.00 uur heb ik afgebouwd zoals staat aangegeven hoe je de borstvoeding van 5 voedingen moet afbouwen. Nu wilde ik die van 12.00 uur ook afbouwen. Maar momenteel drinkt hij nu 6 voedingen en dan staat er dat ik de voeding van 08.30 moet afbouwen. Maar deze wil ik graag houden en doorgeven.
Nu ben ik een beetje bang dat ik de verkeerde borst ga afbouwen en nog meer kans heb op borstontstekking.
Komt dit verhaal iemand bekent voor? En hebben jullie misschien tips of advies voor mij?
Alvast allemaal bedankt!
Groeten
Diarich
Onze zoon 12.3 weken.
Voedingsschema:
05.00 of 05.30 ( sinds kort weer)
08.30 ( tot die tijd sliep hij voorheen door)
12.00
15.30
19.00 ( flesvoeding 165 ml)
21.30 of 22.00 ( soms + 50 ml bijvoeding)
Ik heb besloten toch de borstvoeding te gaan afbouwen.
Nu wil ik als dat lukt wel de ochtend en de avond op borstvoeding houden.
Nu zijn we al een maand bezig met 19.00 uur de fles te geven. Hij heeft een hele tijd 5 voedingen gehad maar gaat nu weer beetje terug naar 6 voedingen.
En hierdoor wordt ik onzeker. De borst van 19.00 uur heb ik afgebouwd zoals staat aangegeven hoe je de borstvoeding van 5 voedingen moet afbouwen. Nu wilde ik die van 12.00 uur ook afbouwen. Maar momenteel drinkt hij nu 6 voedingen en dan staat er dat ik de voeding van 08.30 moet afbouwen. Maar deze wil ik graag houden en doorgeven.
Nu ben ik een beetje bang dat ik de verkeerde borst ga afbouwen en nog meer kans heb op borstontstekking.
Komt dit verhaal iemand bekent voor? En hebben jullie misschien tips of advies voor mij?
Alvast allemaal bedankt!
Groeten
Diarich