ONZEKER MISSCHIEN

IK moet het gewoon effe kwijt. Ik was een week overtijd en ik testte negatief. Ik ben twee dagen later naar de dokter geweest en hij feliciteerde mij met mijn zwangerschap.
Ik ben toch een beetje onzeker ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb eigenlijk nergens last van. Wel eens last onderin mijn buik, maar voor de rest niet veel. Kan iemand mij uit deze onzekerheid helpen. IK heb al een keer een miskraam gehad, maar ik heb ook al een geweldig zoontje van anderhalf.
 
Toen ik 6 weken zwanger was, had ik ook nergens last van, alleen een beetje van mijn borsten en van kramp in mijn buik(is goed, zijn de oprekkingen van je baarmoeder) Met 7 weken begon ik te kokhalzen en kon ik niet meer tegen warme groenten. Inmiddels ben ik 13 weken zwanger en ik heb weer minder last van kwaaltjes, maar er zijn heeel veel vrouwen die nergens last van hebben..

Groetjes
Manky
 
Ik kwam er pas achter toen ik 10 weken zwanger was, had ook helemaal nergens last van, geen misselijkheid niks!

Ben inmiddels 27 wk zwanger!!

Gefeliciteerd!
 
Hallo Kameleon,

Ik ben nu bijna 12 weken zwanger en zelf heb ik ook bijna nergens last van. In het begin wel pijn in mijn borsten gehad die ook behoorlijk gegroeid zijn en twee keer wat maag krampen. Ik zelf ben hier ook wat onzeker over maar hoorde hier op dit forum dat er toch een heleboel vrouwen zijn die nergens last van hebben. We moeten hier eigenlijk van genieten.
 
Hoi Kameleon,

Ik ben nu 5 en een halve week zwanger.
Heb nergens last van af en toe misselijk. Voor zolang het duurt.
Proficiat met het geweldige nieuws.
Geniet ervan.
 
Terug
Bovenaan