Onzeker na 1x intiem in vruchtbare periode

Hallo dames,Ik vroeg mij af of iemand al ervaring hiermee had? Wij waren alleen op mijn ovulatie dag intiem geweest. Kan ik dan ook zwanger worden? Ben wat onzeker omdat er vaak geschreven staat om de zoveel dagen intiem zijn.<br /><br />
 
Het is mogelijk, al is de kans op bevruchting natuurlijk groter als je het rond de eisprong meerdere keren doet :)
 
Oh haha ik dacht wat een vreemd topic, zwanger van knuffelen ? maar je bedoelt of 1 keer seks genoeg is. Dat advies om om de dag seks te hebben is vooral voor als je niet precies weet wanneer je eisprong is. En misschien voor als het zaad van wat mindere kwaliteit is. Maar als je je ovulatie gemeten hebt, en er is geen reden om aan te nemen dat er problemen zijn, zit je juist precies goed met seks enkele uren voor je ovulatie. 
Ik ben overigens twee keer succesvol zwanger geworden dmv inseminaties. En dat doen ze ook maar 1 keer op de ochtend na de positieve ovulatietest (of als ze op de echo zien dat je ei gaat springen). 
 
Jep, hier nog een voorbeeld dat het precies dan raak kan zijn. Had het niet verwacht overigens, de 1e duurde 2 jaar bijna een de 2e en trein halfjaar. En dan nu 1x niet opletten.... Tja, ik was er zelf bij denk ik dan maar
 
Terug
Bovenaan