<p>Hoi,</p><p>Ik wil even mijn verhaal kwijt. Ik ben in april gestopt met de pil en heb daarna nog 2x menstruatie gehad. Mijn eisprong was rond 7 juni. Maar verder niet meer bij stil gestaan dat het wel eens raak kon zijn omdat we rond die datum ik mijn partner niet zag vanwege ploegenwerken. Na 13 dagen verloor ik 4 dagen wat bruin soms wat rood bloed maar niet zoveel als zoals ik altijd ongesteld werd. Maar ik nergens erg in. Tot een paar dagen later.. me gevoel zei me toch dat ik misschien wel eens zwanger kan zijn. (Niks geen symptonen gehad qua misselijkheid of pijnlijke borsten)Na wat speurwerk op internet had dit weleens me innesteling bloeding geweest kunnen zijn. Dus vrijdag 28 juni test gedaan en gelijk knal positief en zondag idem dito! Dus ik vk gebeld en intake ingepland. Maar zaterdagavond verloor ik opeens oud bruin bloed dit was alleen bij het afvegen, dit ik liet het een paar dagen verstrijken tot ik woensdag toch maar de vk heb gebeld. Ze vertelde me dat dit innestelingbloeding of bloedvaatje kan zijn. Nergens om dru om te maken zei ze. Maar toen donderdagmiddag bij het wc bezoek had ik bij het afvegen ineens donkerrood bloed verlies met flinke stolsels. Ik gelijk weer gebeld en mocht gelijk komen. Echo inwendig gedaan en wat bleek nou.. niks te zien op de echo! Lege baarmoeder zelfs geen vruchtzakje
vk had 2 opties of miskraam (maar kan je na 1 stolsel verlies gelijk alles al kwijt zijn in je baarmoeder?) of ik was nog maar 3/4 weken terwijl ik eigenlijk al 6+3 was na mij berekening maar dat ik miss late eisprong heb gehad. Bloeding met stolsels is zondagmiddag gestopt..Nu moet ik 22 juli terug maar wat denken jullie miskraam of toch nog een vroege zwangerschap. Me gevoel zeg nog steeds zwanger maar ik had voor bloeding ook geen symptonen en nu ook niet. Alleen wat lichte krampjes. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?</p><p> </p><p>Groetjes eef </p>