Onzeker na miskraam

<p>Dag dames!</p><p>Ik ben inmiddels 6+1 week zwanger van mn eerste kindje. De vermoeidheid is volop aanwezig, evenals vaak moeten plassen en af en toe misselijk. </p><p>Ik heb in april een miskraam gehad met 7 weken waarbij al niets meer te zien was op de echo. </p><p>Ik merk dat ik nog steeds erg bang ben dat de echo 19 oktober (dan 7+4) precies hetzelfde gaat aangeven, hoewel ik er wel een goed gevoel over heb. De vermoeidheid en emoties zijn dusdanig aanwezig dat er eigenlijk geen andere verklaring voor kan zijn?. Dat knagende stemmetje blijft af en toe ineens opspelen?‍♀️</p><p>Meer dames die dit zo gevoeld/meegemaakt hebben?</p>
 
Hey!

Ik heb het precies zelfde, ik was in april ook zwanger en miskraam gekregen. En ik ben nu ook zwanger, ik ben zelf ook bang op de elke krampjes. Maar positief denken, zorg goed voor je zelf …
 
Hey,

Ik heb dit ook gehad. Begin dit jaar een mk gehad.
De onzekerheid zal een lange tijd meespelen.
Ik moet zeggen ik ben nu 10w1d.
Hebben al 2 goede echo’s gehad.
Morgen hebben we termijn echo en nu al zeg ik steeds als alles maar goed is als we het hartje nog maar zien kloppen.
De verloskundige zei bij de laatste keer echo 1,5 weer geleden dat de kan dat het nu nog mis kan gaan 3% is.
Ben wel alleen nog erg vermoeid en heel soms nog kokhalzen. Ik kan eten wat ik wil maar blijf honger hebben. Gelukkig neem ik dan wel groente of een stuk fruit.
Maar toch de onzekerheid blijft nog wel even aanwezig!
 
Dank voor jullie reacties. Gisterochtend overleg gehad met de verloskundige, gistermiddag een echo gehad en helaas is er weer niets te zien in de baarmoeder. Ze vond het erg vreemd dat ik een cyclus overgeslagen heb, want aan het slijmvlies dat zichtbaar was is te zien dat ik tussen nu en 2 weken weer mn menstruatie zou moeten hebben. Al met al een hele gekke, onverklaarbare situatie. Vermoedelijk toch met de innesteling of iets in die richting al misgegaan, maar het is gek dat er geen bloeding geweest is?‍♀️ Gaan het allemaal even laten bezinken en dan volgende week toch even weer langs huisarts of die nog iets kan betekenen in overleg met gynaecoloog. Voor nu dit nieuws maar even verwerken..
 
Terug
Bovenaan