Onzeker na miskraam

<p>Dames goedemorgen, </p><p>April afgelopen jaar heb ik met 7 weken een miskraam gehad. Afgelopen 24 september weer positief getest, was 1e dag nadat ik ongesteld had moeten worden. Ondertussen wel extreme vermoeidheid en emotionele buien en af en toe wat misselijk. Lijkt dus allemaal goed te gaan. 19 oktober eerste echo. </p><p>Nu heb ik alleen, dom en onzeker als dat ik ben, vandaag er nog een action test achteraan gedaan, ben nu 6+4wk. Maar deze slaat helemaal niet aan.?‍♀️ . Ik had het gewoon moeten afwachten, weet ik, maar heb ik niet gedaan. Maak me nu nog onzekerder uiteraard, maar iemand hier misschien toch nog postieve ervaring na zo'n situatie? Wacht sowieso even de echo af want heb nergens last van verder..</p>

Het kan zijn dat je te veel hormonen in je lichaam hebt waardoor de testen negatief uitslaan omdat de testen dat simpel weg gewoon niet aankan . 
veel liefs en genieten !

Gisterochtend overleg gehad met de verloskundige, gistermiddag een echo gehad en helaas is er weer niets te zien in de baarmoeder. Ze vond het erg vreemd dat ik een cyclus overgeslagen heb, want aan het slijmvlies dat zichtbaar was is te zien dat ik tussen nu en 2 weken weer mn menstruatie zou moeten hebben. Al met al een hele gekke, onverklaarbare situatie. Vermoedelijk toch met de innesteling of iets in die richting al misgegaan, maar het is gek dat er geen bloeding geweest is?‍♀️ Gaan het allemaal even laten bezinken en dan volgende week toch even weer langs huisarts of die nog iets kan betekenen in overleg met gynaecoloog. Voor nu dit nieuws maar even verwerken..

Terug
Bovenaan