onzeker na miskraam

Hallo allemaal,

Ik heb in september een miskraam gehad.
Heel verdrietig natuurlijk.
Nu wil ik wel graag weer proberen zwanger te worden maar ik voel me erg onzeker over (het functioneren van) mijn lichaam.
Ik heb ook nog een (misschien wat vreemde ) vraag: als ik ongesteld ben en ik ga liggen b.v. om te slapen dan komt er bijna geen menstruatievocht naar buiten. Als ik vervolgens ga staan voel ik het allemaal in een keer naar buiten stromen.(na een hele nacht is dit dus een enorme hoeveelheid)
Zijn er mensen die dit lezen die dit ook hebben? Ik zou dan graag een reactie van jou willen want ik vraag me af of het normaal is en het maakt me erg onzeker.
Vast heel erg bedankt voor jullie reacties.
Groeten van Debby.

Hoi Debby,

Meid wat ben ik blij dat jij dit schrijf.Ik heb namelijk exact hetzelfde.
Snachts vloei ik bijna niet en als ik sochtends op sta dan valt er een hele plas uit. Dit heb ik ook pas nadat ik gecurreteerd ben na een zwangerschap van 14 weken. Morgen ga ik na de gyn niet alleen hiervoor, maar als ik weet wat er scheelt, misschien heb jij hier dan ook wat aan.

Hallo Debby,
Volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken en is het heel normaal. Als je opstaat is er sprake van zwaartekracht en dus zal het bloed dat zich in de loop van de nacht heeft verzameld in je baarmoeder er makkelijker uit lopen.

Terug
Bovenaan