<p>Hallo allemaal,</p><p>Sinds september 2019 proberen mijn partner en ik zwanger te worden van ons eerste kindje. In november had ik een positieve test. We waren helemaal blij en gelukkig dat het zo snel raak was. Helaas was de eerste echo niet goed en kreeg ik een miskraam in december. In januari bleef mijn menstruatie uit. Uiteindelijk begin februari weer een test gedaan en deze bleek positief. Weer helemaal gelukkig en blij dat het ons weer zo snel gegund werd. Helaas na 2 weken had ik een bloeding en kreeg ik weer een miskraam. <br />Nu zijn we inmiddels wat maanden verder zonder positieve testen. Ik merk dat ik erg onzeker word. Ik ben heel bewust van alles wat er in mijn lichaam gebeurd en dit maakt me onzeker. Soms denk ik zeker te weten dat ik zwanger ben om een paar minuten laten ervan overtuigd te zijn dat ik niet zwanger ben. Hebben jullie ervaringen met miskramen? En hoe gingen jullie om met deze onzekerheid? <br /><br /></p><p>Zondag is mijn NOD. Ik vind het heel erg spannend. Ik had de hele week pijnlijke borsten maar sinds vanmiddag zijn ze alleen licht gevoelig. Ook ben ik af en toe wat misselijk en voel ik steken in mijn onderbuik. Vorige week vrijdag een lichte bloeding gehad. Hopelijk was dit een innestelingsbloeding. Nog 2 dagen geduld en hopelijk blijft mijn menstruatie uit. </p>