A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Ik ben 9 weken zwanger en ontzettend onzeker.
Eerst was ik bang dat ik geen kinderen kon krijgen omdat ik mijn hele leven al zo onderhand leef op antibiotica en de laatste tijd voor zware medicijnen en slaappillen voor een dubbele hernia in mn onderrug.
Toen bleek dus geheel onverwachts dat ik zwanger was.
Ik was vorige maand ongesteld geweest licht, maar dat bleek een innestelingsbloeding.
Ik kreeg dus al heel vroeg een echo om te bepalen hoever ik was.
Voor die echo heb ik dagen slecht geslapen omdat ik bang was voor een leeg vruchtzakje omdat ik helemaal geen kwaaltjes had. Ja ik was moe maar ik dacht dat kwam door het slecht slapen s'nachts.
En ja hoor, tijdens de echo zei de vk : Uhm , ik zie het zakje wel maar het vruchtje niet
Oooh wat voelde ik me ellendig. Ze wilde alleen voor de zekerheid een inwendige echo maken.En wat bleek. Ik draag mijn baarmoeder naar achter vandaar dat ze niks zag en toen hoorde ik het hartje !!!! Ik had het niet eens door en dacht dat het mijn hartslag was omdat ik zo zenuwachtig was en al niet meer mee keek. Tot mijn vriend heel breed glimlachte en zei : Zie je nou zorgen om niks !
Wauw !!! geweldig !!! 18 april heb ik mijn ( 2e ) 1e officiele echo in het ziekenhuis en ben zo benieuwd
Ben alleen weer onzeker :S Iemand nog hier zo onzeker???
Ik ben 9 weken zwanger en ontzettend onzeker.
Eerst was ik bang dat ik geen kinderen kon krijgen omdat ik mijn hele leven al zo onderhand leef op antibiotica en de laatste tijd voor zware medicijnen en slaappillen voor een dubbele hernia in mn onderrug.
Toen bleek dus geheel onverwachts dat ik zwanger was.
Ik was vorige maand ongesteld geweest licht, maar dat bleek een innestelingsbloeding.
Ik kreeg dus al heel vroeg een echo om te bepalen hoever ik was.
Voor die echo heb ik dagen slecht geslapen omdat ik bang was voor een leeg vruchtzakje omdat ik helemaal geen kwaaltjes had. Ja ik was moe maar ik dacht dat kwam door het slecht slapen s'nachts.
En ja hoor, tijdens de echo zei de vk : Uhm , ik zie het zakje wel maar het vruchtje niet
Wauw !!! geweldig !!! 18 april heb ik mijn ( 2e ) 1e officiele echo in het ziekenhuis en ben zo benieuwd