Onzeker onzeker pffff

Hallo allemaal, ben nu ruim 11 weken zwanger en wilde eigenlijk eens rondvragen hoe het met jullie buiken gaat. Bij mij vind ik het nogal vreemd de ene dag lijkt ik al wel een hele ronde ton (denk ik mijn darmen) en de andere dag lijkt het wel of er helemaal niets in zit. Ben als de dood heb nl. in september een miskraam gehad. Toen kwamen ze erachter bij de 12 weken echo dat het kindje bij 6 weken was overleden. Nu heb ik al een 7 weken echo en 9,5 weken echo gehad zag er allemaal prima uit. 16 februari krijg ik er nog een maar kan het gewoon niet afwachten en raak soms helemaal gestresst in mijn hoofd. Hoe ervaren jullie dit?

Ik hoor graag van jullie.
Patty

Hoi!

Iedereen zou dolgraag iedere dag in haar buik kijken of het wel goed gaat met de baby. Natuurlijk maak je je zorgen, er is ten slotte zo weinig wat je kunt doen, behalve afwachten.

Probeer en beetje afleiding te vinden. En echt, de weken vliegen voorbij! Nog even en dan ben je door de grootste gevarenzone heen.

Sterkte meid!

Groetjes, Marisa

hey Patty,

Ik snap je onzekerheid heel erg goed.
Ik ben nu bijna 16 weken in verwachting en elke keer als ik een echo heb gehad of het hartje heb gehoord voel ik me in de wolken maar na een week of 2 ben ik weer onzeker en wil ik het kindje weer zien of horen, vooral toen ik niet tekende.
Ik had geen kwaaltjes, groeide nauwelijks..
Nu heb ik maandag weer een afspraak en hoor ik het hartje weer, daar kijk ik dan heel erg naar uit maar ik weet ook dat daarna mijn onzekerheid weer toeslaat.
Ik wacht heel erg op de dag dat ik mijn kindje ga voelen, dan heb ik die echo's minder nodig om me zeker te voelen denk ik. Nu groei ik behoorlijk sinds een week of 2 gaat het hard!! en dann voel ik me goed, alle tekenen dat mijn lijf met mijn kindje bezig is zijn welkom zeg maar!!
Ik ben het er wel mee eens dat de echo's en de controles zich rap opvolgen en dat de tijd heel erg hard gaat!!!
Het komt vast allemaal wel goed joh....het zal er allemaal wel bij horen denk ik.  
Gewoon lekker blijven genieten.

liefs Sas

Terug
Bovenaan