onzeker onzeker

A

Anoniem

Guest
nou ff mn verhaal doen hoor
ik heb mn pil begonnen zoon 3 weken geleden toen ben ik um in de 1ste week al gelijk 2 dagen vergeten en heb toen geklust haha en heb daarna wel iets raars gevoeld bij mn eierstokken leek net een dag erna ongeveer en toen ben ik 2 weken heel erg misselijk geweest en heeel moe en heel veel afscheiding gehad en nou en ik vrijdag gestopt met de pil en nou ben ik net ja ongesteld wil ik het niet noemen maar donker bloed is er een beetje vrij gekomen en kreeg wel een beetje buikpijn maar nou zei asja net op een ander onderwerp van mij dat als je de pil heb gebruikt dat als je dan bijvoorbeeld ongi word dat je dan nog zwanger kan zijn  is dat echt zo want ik zou echt zoooo blij zijn als ik wel zwanger ben want t was niet geplant maaar zooooo erg welkom  
xxx.soeske

Ik begrijp niet echt veel van je verhaal, zo zonder punten en komma's.
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Groetjes Mickey

sorry haha ik heb het zo snel zitten type dat ik een paar woorden ben vergeten hahaha
ik ben 20
maar ik zal het even opnieuw uitleggen.Ik ben 3 weken geleden begonnen met mn pil. toen ben ik hem vergeten in de eerste week 2dagen achter elkaar in die dagen hebben mijn vriend en ik het gedaan toen heb ik de volgende dag vlak bij mn eierstokken wat geborrel gevoeld heel raar was dat en toen ben ik tot nu toe kei misselijk geweest nou ben ik vrijdag gestopt met de pil om een test te doen of ik zwanger ben. en wou die dus morgen ochtend doen. Toen ik toen net naar de wc ging zag ik dat ik ongesteld wil ik het niet noemen maar er zat bruinsig bloed in mn ondergoed En ik had van iemand aders gehoord op dit forum dat als je de pil gebruikt en toch bent vergeten en daarna een beetje ongesteld bent dat je dan nog steeds zwanger bent. maar weet iemand of dat ook echt zo is  en kan het geen kwaad dat als ik morgen een test doe dat het dan beinvloedbaar is op die test dat er bloed bijvoorbeeld bij zit.
ik hoop dat het zo te snappen is haha

Hoi Soeske,
je kunt inderdaad zwanger raken als je meteen de eerste
pillen vergeet maar was je dan voor het eerst aan de pil
begonnen of bedoel je aan een nieuwe strip?
Ik  heb bij beide zwangerschappen op de dag dat ik
ongesteld  moest worden ook een  dag of 4 bruin bloed verloren,
en ben ook meteen de eerste keer na het stoppen van de pil
zwanger geraakt,dus het kan wel ja.

Groetjes Esther

nee een gewoon nieuwe strip dus ik ga morgen dan een test doen dat kan geen kwaad he

nou ik heb de test toen net gedaan ff vies doen hoor maar mn plas was wel roodsig
en ik heb die stick er 10 seconden in gehouden maar ik ben niet zwanger :( het leek allemaal zo erg erop die 2 weken lang ik snap er niks van
snik
xxx soeske

Hey meid

heel veel sterkte, want aan je verhalen te lezen had je het wel gehoopt aan de ene kant. en tja plannen dat lukt eigenlijk nooit he met kinderen.

kinderen die plan je niet die krijg je.( lijk wel oud vrouwtje zo )

maar goed je snapt me wel he meissie.
heel veel succes en euh als je er niet meer aan denkt dan gebeurt het vanzelf. geloof mij maar.

groetjes jantine

Terug
Bovenaan