<p>Hallo allemaal,</p><p>Wie herkent zich in mijn verhaal? </p><p>Mijn dochter is nu bijna 12 weken en ik geef borstvoeding. Sinds een week of 4 komt er langzaam een ritme. Ze komt gemiddeld om de 2/2,5 uur. In de nacht gemiddeld om de 3/3,5 uur. Dus ze drinkt waarschijnlijk wat minder maar vaker. Ze is altijd een langzame drinker geweest. Veel pauzes tussen het drinken door en slokt 4/5 x ipv 7/8 keer. (In de nacht slokt ze wel goed door) Op zich vind ik het zelf geen probleem, alleen soms wat lastig als we een keer willen.</p><p>Mijn dochter komt gemiddeld 75 gram per week aan. Volgens CB mag dit meer zijn. Ze groeit net het minimale. Heb geprobeerd extra bij te voeden maar wil ze niet. CB vraagt zich af of mijn melk wel goed is en of aanleggen goed gaat zodat ze de borst leeg drinkt. Volgens mijn lactatiekundige is dit wel het geval.</p><p>Ik denk zelf dat mijn dochter gewoon een fijn meisje zal worden. Ik ben zelf Aziatisch en mijn man (Nederlands) is ook niet groot. Zijn er mensen die dit herkennen? </p>