<p>Ik wil even mijn onzekerheid delen. We hebben een meid van bijna 5 maanden. Ben gestart met bv wat moeizaam op gang kwam ivm 7 dagen antibiotica voor de kleine. Gelukkig na veel inzet alles goed op orde gekregen. Het voelt erg goed maar merk ook dat ik nu het leven weer zijn normale gangetje gaat met werk, sporten en zorgen mijn zorgen en onzekerheid toeneemt. Ze groeit prima op haar (lage) lijntje. Is super energiek, vrolijk en slaapt prima. </p><p>Afgelopen week is mijn onzekerheid toegenomen doordat ze minder was aangekomen. CB maakt zich geen zorgen en mijn partner ook niet. Ik merk dat ik mezelf ff voorbij ben gelopen door teveel te doen. Onze meid is ook heel makkelijk en geeft niet echt aan als ze honger heeft. We voeden dus vooral op tijd met nu de hapjes tussendoor. Mijn productie met kolven lijkt ook iets minder dan voorheen. Regeldagen heeft ze niet. Ze is tevreden. Maar ik voel me onzeker. </p><p>Hebben jullie nog tips hoe ik me weer zekerder kan voelen of tips voor mijn productie en afstemming met haar te verbeteren? Alvast bedankt meiden. </p>