Onzeker over de ovulatie testen

<p>Hoi meiden , </p><p>even een vraag wat betreft de ovulatie testen! Ik heb een cyclus van 24 dagen! Mijn laatste menstruatie is op vrijdag 7 februari geweest! Volgens de ovulatie kalender zou ik op 13 februari moeten starten met testen en de ovulatie zou zijn op 17-18 februari! De testen liepen maar niet op! Er werd mij geadviseerd om door te testen! En ja vanavond de test streep net zo donker! Dat geeft wat moed en vertrouwen maar tegelijkertijd ook onzekerheid! Want kan dit? Heb ik dan een late eisprong? ??‍♀️! <br />Dit alles na een miskraam en een jaar bezig te zijn om zwanger te worden!</p>
 
Als je op 7-2 ongesteld werd en je eisprong hebt op 22-2 is dat maar 15 dagen later, heel vreemd is dat niet, precies zo (of zelfs op dag 17) had ik het ook. 

Alleen als je dan op dag 24 weer ongesteld wordt is je luteale fase, waarin de innesteling zou plaatsvinden, maar 8 dagen dat is wel erg kort (maar niet onmogelijk). Al wordt als minimale wel een luteale fase van 10 dagen aangegeven dacht ik.  
Maar.. nu weet je dat je eisprong "pas" op dag 16 is, dat wist je in de maanden met een cyclus van 24 dagen niet toch? Het kan best dat wanneer je eisprong iets later is, je menstruatie dat die maand ook is, dit was bij mij iig zo.
Zou dit even bijhouden, na enkele maanden heb je dan een goed beeld van je cyclus. 
 
Rozenmeisje,
bedankt voor je reactie! Ik wist inderdaad niet dat mijn eisprong op dag 16 viel! Ik ga dit even goed bij houden en eventueel even langs de huisarts om dit bespreken! 
Geeft toch weer even meer lucht om dit horen! 

 
Vind dit niet vreemd hoor. Ik had soms ineens cyclus van 55 dagen. Dus dan is het bij jou nog wel mooi kort. 
Ik was in juni gestopt met pil en in januari een positieve test. 
 
Terug
Bovenaan