Onzeker over de test nu wel of niet??



He ik wilde even met jullie iets delen.

Wij zijn 8 maanden bezig om zwanger te worden, al die tijd een cyclus gehad van 30 of 31 dagen.

Nu ben ik ook begonnen met temperaturen en heb mijn eisprong gemeten 2,5 week geleden met 36,0 dag later 36,6 en tot nu toe is het 37.0- 37.2

Hij is niet meer gezakt en ben nu 5 dagen overtijd.

Natuurlijk heb ik meerdere zwangersschap testen gedaan en allemaal negatief. Maar ik ben overtijd en de temperatuur blijft hoog, symtomen zijn niks heel bijzonders alleen erg moe en wel wat steken in de lies.

Maar mijn vraag is zal ik nu zwanger kunnen zijn?
 
Haihai.

Als je nu al inmiddels al een week overtijd bent dan zou ik wel gaan testen dan  moet het nu wel goedzitten! Dan zou je nu best wel zwanger kunnen zijn. Ik denk dat het eerst negatief was doordat je te vroeg testte dan is je HCG niet hoog genoeg nog om de test misschien positief af te nemen. ☺ dan doe je een action of kruidvat test eerst en dan de clearbleu. Heel veel succes! ☺
 
Hee

De kans is inderdaad groot. Bij mij bleef mijn temp ook hoog en ben nu 10wk zwanger. Misschien inderdaad te vroeg getest. Als ie nou negatief blijft, neem contact op met je HA, via je bloed kunnen ze het ook bevestigen. Misschien had je een late bevruchting/innesteling en zit er nog niet genoeg hcg in je urine! Succes!
 
Terug
Bovenaan