<p>Goedemiddag allemaal,</p><p>Mijn dreumes (14maand) vindt mij niet leuk. Heel kinderachtig dat ik dit denk en voel maar dit gaat de hele dag door mij heen.<br />Zoals ik het hier schrijf is het misschien wat overdreven, ik denk echt wel dat ze goed gehecht is aan mij, als ik thuis ben is ze lief, makkelijk, krijg ik kusjes en knuffels voor het vaderland.</p><p>Nu het "probleem":</p><p>Ze gaat 2 keer in de week naar opa en oma, de rest van de week ben ik thuis en mijn man werkt gewoon fulltime. Als wij haar ophalen bij mijn ouders wil ze niks van ons weten, huilen, boos dat ze met ons mee naar huis moet. Ik heb een hele goede band met mijn moeder en ik zie haar meerdere keren per week, dus mijn dochter ziet haar ook heel vaak. Als we haar beeldbellen is mijn dochter altijd blij, toevallig zag ik haar net even via beeldbellen op mijn werk en ze begon direct te huilen en zich van mij af te draaien toen ze mij zag </p><p>Ik ben echt heel blij dat ze het zo goed heeft bij haar opa en oma, maar eerlijk is eerlijk.. ik vind dit heel moeilijk, zit zowat te janken hier op mijn werk. <br />Hebben jullie enig idee? vindt ze mijn ouders "liever" dan dat ze ons vindt? </p><p> </p><p> </p>