Onzeker over hoeveelheid afscheiding!!!

A

Anoniem

Guest
Ik zit in week achtien van mijn zwangerschap. Er komen steeds kleine golfje licht gele afscheiding. Voelt als het eruit loopt als ongesteld zijn. Sorry voor de details. Ik maak me zorgen. Dat is toch geen vruchtwater? Dat is rose of met bloed toch en dat is er niet dus maak ik me om niks zorgen???

Thanks meiden

Jufanne

Hi!

Het is een bekend en heel normaal verschijnsel hoor.
Zelf heb ik het vanaf het begin van de zwangerschap en volgens mijn verloskundige hoort het er voor sommige vrouwen gewoon bij. Het is wel eens lastig, maar ach, als dat het ergste is dat je gebeurt.....

Zelf draag ik bijna geen inlegkruisjes, alleen als ik naar bijv. een feestje ga of naar een gelegenheid waarbij ik me er onzeker door zou kunnen gaan voelen. Iets vaker een loopje naar de wc helpt goed (en je blijft er 'slank' bij).

Succes!
Dee

Ik heb juist helemaal geen afscheiding, maar verlies steeds een paar druppels urine! Getver......wat een vervelend kwaaltje.
Komt door het verweken en verslappen van mijn bodem onder invloed van de hormonen. Tja dus ik loop ook met die stomme inlegmatjes in.....heb er zo'n hekel aan, maar ja de hele dag langzaam je broek natzeiken is ook zo wat!

gr mama van......incognito nu.....grapje     MD

Hoi dames,
Afscheiding is inderdaad heel normaal. Normaal gesproken moet het wit of licht geel zijn.  Mij VK  heeft gezegd dat je je eigenlijk pas zorgen hoeft te maken als het erg vies ruikt en/of je hebt last van jeuk.

Terug
Bovenaan