Onzeker over mogelijke zwangerschap

Hallo iedereen,

Ik hoop dat mensen hier mij beetje kunnen helpen want bij mijn vk in de wijk kom ik helemaal niet verder!Sorry het word wel lang berichtje ;)

Ik en mijn man zijn al 12 jaar bijelkaar en hebben recent besloten nu echt te gaan proberen om zwanger worden. ( Ik ben 27, hij 28) ik ben al zeker 5 jaar niet meer aan de pil maar met condooms.

laatste menstruatie 13 mei. Ovulatie gevoeld op 28 mei, toen ook gevreeën.

Iets meer dan week later voelde ik  steken in mijn baarmoeder streek. Duurde twee dagen toen was weg.(Innesteling?)

Dat betekent dat ik ergens tussen afgelopen zondag en gisteren ongesteld had moeten worden. Volgens mij had ik zondag nod maar door internet en info over het "voelen" van je eisprong ging ik twijfelen, zou ook afgelopen woensdag kunnen zijn geweest.

De menstruatie blijft uit en ik heb allerlei klachten die volgens mij duiden op zwangerschap.

-Extreme moeheid, dit herken ik van mezelf helemaal niet.

- hele pijnlijke gezwollen borsten, heb ik normaal ook nooit last van

- vergroten tepelhoven ( ik wist niet eens dat dat kon groeien ;))

- misselijkheid vlagen vooral voor slapen gaan en in de ochtend

-verhoogd temperatuur ( normaal 35,8-36 nu 37-37,8)

Mijn lichaam lijkt te zeggen je bent zwanger. Echter maandag en vandaag  gedaan die is negatief ☹️

Omdat ik me zorgen maak en een onrustig type ben( bedoel als ik niet zwanger en ben ik echt niet in orde....





Die mevrouw was niet aardig kon me niet goed gerust stellen, stelde echo voor en binnen half uur annuleerde ze die weer om later in de middag terug te bellen om toch echo te make. Dus ik daar heen was het een echo aan de buitenkant van je buik...terwijl aks ik zwanger tussen de nét 4 en 4,5 week zwanger zou zijn...Er was volgens haar niets te zien...maar dat kan met een buiten echo bij 4 weken toch ook niet?!

Ik ben heel erg in de war en onzeker!

Laat ik benadrukken dat we net zijn gaan proberen het is niet dat de wens zo sterk ik dat ik vanalles ga verzinnen! Ik kan gewoon niet tegen onzekerheid....ik kan nu niets...kan niet blij zijn of voorbereiden op nog een keer proberen...blijf me wel zorgen maken zo van aks ik niet zwanger ben dan moet ik naar de ha.

Iemand misschien ervaring met ha bloedtest zwangerschap? Ha zei dat ik dat volgende week kon proberen.

Ik weet het effe niet meer en heb niemand om hier over te praten behalve mijn man en die is heel lief maar ik hoor liever wat van andere vrouwen.Als ik er nu moest zeggen wat ik zelf denk: zeg ik : zwanger.

Zo ken ik(en mijn man) mij/ mijn lichaam absoluut niet! Letterlijk nog nooit gehad....

Hoop op wat bemoedigende verhalen en ervaring van vrouwen waarbij ze ook nog een week of meer moesten wachten na nod tot test zij positief ❤️

Liefs Annemarie

P.s plaats dit Meg mobiel en ik geloof ik  vier keer mis gegaan. Als het er nu dubbel op staat, excuus aan de beheerder! Was niet de bedoeling
 
Het klinkt wel alsof je zwanger bent.

Maar ik denk dat als je 28ste je ovulatie hebt gehad dat je nu toch wel positief zou moeten testen?

Doe je het met ochtend urine? En als je hem uit de cassette haalt, is er dan na half uurtje ook geen tuurstreepje te zien?



Het hangt natuurlijk ook beetje af van wanneer je je eisprong hebt gehad. Dus dat vrouwen pas later na de nod positief testen ligt eerder aan het feit dat ze dan waarschijnlijk een late ovulatie hadden.
 
Hallo,

ik teste ook pas een week na mijn nod positief dus je zult dan echt nog even geduld moeten hebben hoe moeilijk dat soms is. Sterkte.

gr Kirby
 
Hallo,



Ik moest afgelopen woensdag naar mijn VK. Ik zou dan 9 weken zwanger zijn. Dus wilde ze de termijnecho gaan doen. Toen ze lang aan het zoeken was vreesde ik al het ergste. Ze kon het niet goed zien en wilde graag een inwendige echo doen. Helaas wat er geen foetus van 9 weken te zien. Wel is er een holte te zien die kan wijzen op een beginnende zwangerschap.  Ik moet 26 juni weer terugkomen. Maar het kan dan ook zijn dat de holte helemaal weg is. Jeetje wat een onzekerheid. 11 mei heb ik een test gedaan en die gaf aan zwanger 2-3 weken. Vorige week wel licht bloedverlies gehad. Maar dat zou de week zijn dat ik ongesteld moest worden en ik had gelezen dat dit wel vaker gebeurde. Verder geen heftige buikpijn gehad of helderrood bloedverlies. Het is allemaal nog wat onwerkelijk en wil nog niet echt indalen. Zijn er meer vrouwen die dit herkennen?



vriendelijke groeten,



Miranda
 
<p>Hoi Miranda,</p><p>ik herken je verhaal zeker, heb precies hetzelfde gehad. </p><p>Zou willen dat ik je gerust kon stellen, maar helaas was het bij mij een missed abortion. </p><p>Het wachten op de volgende echo is vreselijk moeilijk, heel veel sterkte. </p><p> </p>
 
Terug
Bovenaan