Onzeker over positieve test

<p>Hooi dames!</p><p>Ik had zaterdag ochtend een positieve test in mijn handen maar ik twijfel.</p><p>Ik heb er geen 5 sec overheen geplast dus dacht dat het te weinig was. Toen ik 10 min later ging kijken waren er 2 zichtbare streepjes te zien.</p><p>Ik heb 4 dagen voor nod getest omdat ik gevoelige borsten heb, Elke avond me niet lekker voel en flinke krapmen heb gehad.</p><p>Ik ben eind dec gestopt met de pil dus dit is wel heel snel.</p><p>Ik ga morgen nog een test doen. Zijn er dames die ook zo snel al een positieve test in handen hadden?</p><p>En Kan ik er vanuit gaan dat ik echt zwanger ben?</p><p>Ben echt onzeker.</p>

Klinkt wel als een positieve test ja. Morgen nog eens testen (of op je nod) en dan precies zoals het in de gebruiksaanwijzing staat. Maar iets te kort en toch twee streepjes rond de 10 min lijkt op positief. Maar voor nod is de kans dat het misgaat nog best groot. Succes!

Je urine in een potje opvangen is makkelijker. Je kan het puntje van de test dan ook beter en langer in urine houden.
Bij sommige kan het heel snel gaan. Ik was meer dan een jaar gestopt voor we eindelijk zwanger raakten. Nu is het wat sneller gegaan.
Ik zou ook nog wachten tot NOD om te testen. Hoop dat het toch positief is!  

Bij mijn 1e was ik na het stoppen ook meteen dezelfde maand zwanger haha dus het is al eerder gebeurd maar ik zit nog vol ongeloof dat het nu alweer dan zo snel is gegaan.
Het is een gevoelige test (6dagen voor nod) en in de gebruiksaanwijsing staat dat als er 2 streepjes staan get 99% zeker is) maar toch twijfel ik haha
Ik had dit keer geen tijd om een potje te pakken wou juist mijn man verassen dit keer

ik was ook gelijk de 1e maand zwanger kon het ook niet geloven. ik testte voor het eerst 2 dagen voor nod en heb op de nod dag een clear blue test gedaan en toen stond er 2-3 weken zwanger toen kon ik er niet meer onderuit, gefeliciteerd!!!

Hooi dames! Ik heb vandaag nog een feestje gedaan.
En ook deze is positief! Heb de cleat blue digital gebruikt en gaf aan 1-2 weken zwanger!
Dus gelijk ronde 1 raak!?

Terug
Bovenaan