Onzeker over test

A

Anoniem

Guest
Hallo zwangere meiden

Ik ben zwanger maar heel onzeker....
Ik heb woensdag een test van Cb  gedaan en die was  meteen positief!!!
Leuk natuurlijk maar twee dagen later was het streepje weg.... (die andere streepjes staan er nog wel van niet zwanger)
nu maak ik me ongerust,
heb ik het me niet verbeeld of zo. Ik zit er aan te denken om nog een test te doen, is dat raar. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad?

Liefs noomie, 23 jaar, eerste kindje

Nou je bent gewoon zwanger hoor als hij dat aan gegeven heeft hoor.
Bij mijn eerste kindje staat het streepje er nog steeds op de test, maar bij me 2e kindje was hij dezelfde dag bij wijze van al weer weg, een paar uur later dan he.

Nou en ik ben toch nog echt zwanger hoor, nu 40w en 1 dag.
Het streepje hoeft er helemaal niet te blijven staan hoor.

Maar als je toch twijfeld, doe dan inderdaad nog een test.
Maar als dat streepje ook weer verdwijnt dan ben je weer onzeker.

Die onzekerheidgaat pas weg als je je eerste echo heb gehad.
Je bent gewoon zwanger hoor, maar doe voor je eigen gevoel anders gewoon nog een test.

En die van de kruidvat zijn ook heel erg goed en betrouwbaar hoor, alleen een stuk goedkoper dan die van cb.

Nou veel succes en gefeliciteerd met je Zwangerschap.
Veel liefs Nathalie

Van het juni forum nu 40w en 1d zwanger.

Hoi Noomie,
je bent echt zwanger hoor. Hij kan geen 2 streepjes aangeven als je geen zwangerschapshormoon in je lichaam hebt. In de gebruiksaanwijzing staat na hoeveel tijd je er niet meer op moet kijken, omdat het resultaat dan niet meer betrouwbaar is.
Ik kon het bij mezelf eerst ook niet geloven en heb nog een test gedaan.
Het is gewoon even onwerkelijk in het begin.
Nu pas begint het door te dringen. Dus geef jezelf wat tijd.
Groetjes V.
11 weken zwanger

Hoi,
Na 10 minuten mag je een test al niet meer aflezen, omdat deze dan niet meer klopt. Als je dus eerst een positieve uitslag hebt gezien, dan ben je gewoon zwanger!
Gefeliciteerd

Groetjes Saskia

Hoi,
Ik heb meegedaan aan moeder voor moeders en de vrouw die toen thuis kwam om het uit te leggen adviseerde om haarlak over de test te spuiten omdat dan het streepje voor altijd blijft zitten. Het is dus normaal als het streepje verdwijnt. Ligt wel een beetje aan het merk test denk ik, want ik heb er thuis 1 liggen die al 4 maanden positief is.
groeten Elke

niet onzeker worden hoor
een test is maar een paar minuten betrouwbaar en daarna kan het streepje weggaan
en bij sommige blijft die wel zitten vaak bij die streepjes wel en bij de plus niet
dus geen zorgen maken je hebt gewoon een positieve test

Heb bij mijn vorige zwangerschap en bij deze ook testen van CB gedaan. De plus verdwijnt inderdaad bij deze test. Heb een paar goedkope testen via babybrabbel besteld. Hierbij blijft het streepje wel staan, en is leuk om te bewaren.
Geen zorgen maken dus, je bent gewoon zwanger!

Terug
Bovenaan