Onzeker over uitslag

Hoi allemaal,
Donderdag heb ik positief getest (met 4 verschillende testen haha). Alleen voel ik mij niet zwanger. Geen pijnlijke borsten, niet misselijk, geen andere emoties enz.
Bij de eerste was ik al snel misselijk en had ik pijnlijke borsten.
Zijn er meer vrouwen die niks anders voelden in het begin?
Ben zo bang voor een miskraam...
 
Ik heb niks gevoeld de eerste 6 weken.  Week 6 & 7, pijnlijke borsten, moe en misselijk. Nu ben ik ruim 15 weken en ben alleen wat vermoeider en gevoelige borsten. Mag echt in mijn handen knijpen dat ik weinig klachten heb. Al 4 echo's gehad en onze baby is tot nu toe gezond. 
 
Hoihoi dat had ik bij de 2e ook. Maar vanaf week 6/7 echt vreselijk kots en kots misselijk geweest. Heb er zelfs uiteindelijk wat voor gehaald bij de dokter...
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb bij 10 weken twee dagen last van mijn borsten gehad en verder de hele zwangerschap helemaal niks. Behalve een groeiende buik natuurlijk die op het eind wel voor wat ongemak zorgde, maar dat was het dan ook.

Ik herken heel erg wat jij schrijft; ik was er in het begin ook onzeker over. Maar het zegt dus echt helemaal niks. Het kereltje van drie maanden dat nu op me ligt te slapen is daar het levende bewijs van :)

 
Bij mijn eerste wist ik het al voor ik kon en mocht testen, zere borsten, misselijk en moe. Bij de tweede kwam ik er pas met ruim 7 a 8 weken achter omdat ik totaal geen klachten had!
 
Terug
Bovenaan