Onzeker over zwangerschap

<p>Hallo dames ik heb zondag positief getest met clearblue ik zou 5weken zijn en paar dagen.</p><p>Volgens mijn berekening klopt dit wel.</p><p>Maar t feit dat ik wel al een redelijk buikje heb maar geen bloeding heb gehad van innesteling ofzo maakt me wel onzeker.</p><p>Ik hoef ook totaal niet extra te plassen.</p><p>Klopt dit wel?</p>

Innestelingsbloeding heeft geloof ik maar 5% van de vrouwen die zwanger is. Ik had het bij eerste ook niet, nu bij tweede toevallig wel.
Buikje op het begin komt volgens mij vooral door hormonen, daardoor kun je wat opgeblazen voelen/worden. 
Als test positief is en je bloed niet mag je er van uit gaan dat alle

Dankjulliewel voor de reacties.
T is mijn 2de zwangerschap.
Bij de 1ste had ik de bloeding wel en was ik niet van de wc af te slaan nu hoef ik soms wel 3 uur niet te plassen.
Misschien raar maar ik voel gewoon zo onzeker omdat het anders gaat dan de 1ste

Bij mijn eerste zwangerschap had ik meteen klachten, voelde ik van alles. Bloeding, veel plassen, duizelig, misselijk.. Dit is helaas een miskraam geworden na 6 weken. 
Ik ben hierna meteen weer aangeteld en dit had ik totaal niet door. Geen bloeding of klachten tot week 7, toen starten ze in alle hevigheid..
Geniet nog maar even van het feit dat je nog nergens last van hebt, dit zal vast nog veranderen!:)
Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!!

Hier geen bloedverlies gehad. Niet extra plassen en een mega opgeblazen gevoel gehad waarbij aan het eind van de dag mn broeken echt verschrikkelijk zaten en toch hartstikke zwanger? Iedere zwangerschap is anders.
Heb wel vaker gehoord dat je bij een 2e sneller een buikje kan krijgen, maar ik ben pas zwanger van de 1e dus heb daar geen ervaring mee.
Gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan