Onzeker - pril zwanger en vage lijn zwangerschapstest

Hoi hoi,

Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger. Maandag 1 mei heb ik een test gedaan met clearblue, deze zei: 'zwanger 1-2 weken'. Sindsdien blijf ik er zoveel over nadenken en twijfel ik ontzettend aan alles. Ik heb best veel buikkrampen. Daarnaast heb ik de afgelopen 4 dagen al veel testen gedaan en krijg steeds maar een extreem licht streepje. Heeft iemand iets vergelijkbaars meegemaakt?

Hoop op ervaringen/adviezen want ik functioneer niet echt meer haha en ik moet nog wel even wachten tot de eerste echo!
 
Hi Lovelyly,
 
Hier precies hetzelfde verhaal. Maar dan op dinsdagavond 2 mei een positieve cb test met 1-2 weken zwanger.
Streepjes testen blijven tot nu toe licht. Welke streepjes testen gebruik jij? Je kan het beste om de dag testen om een duidelijke oploop te zien. 
 
gefelicteerd met je zwangerschap. Ik zou lekker stoppen met testen, het zegt namelijk niets over het verloop of het goed gaat ja of te nee en je wordt er alleen maar onzeker van. 
Ik heb de eerste weken ook echt heel veel krampen en steken gehad ( vooral snachts) maar ben nu inmiddels dik 32 weken zwanger. ( de krampen waren bij mij juist een positief teken dat mn baarmoeder aan het groeien was. 
heel veel succes! 
 
Terug
Bovenaan