onzeker/slijm cq bloedverlies

A

Anoniem

Guest
zo nu en dan bij het afvegen zit er wat roze slijm. maar daarnet was het iets meer leek wel een propje donkerrood/paars. Afgeveegd.... en verder nu ff niets, ook geen heftige pijnen of zo. Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger. Herkent iemand dit?
Nu weet ik bij de vorige zw schap had ik ook wel zo nu en dan een veeg en een aantal dagen behoorlijk wat bloed maar dit stopte, sterker nog ik dacht dat ik toen ongi werd.
Ik blijf positief natuurlijk!

Hoi,

Wat vervelend zeg! Daar wordt je natuurlijk wel onzeker van. Ik had met 5 weken iets roze bloedverlies maar dat was maar 1 keer. Ik hoop dat het snel ophoudt en dat je wat zekerder wordt!

Groetjes Kayleigh

Hoi
Ik ben nu ongeveer 6 weken en heb ook een aantal dagen bloed gehad bij het afvegen. Gisteren ging het opeens veel heftiger (vergelijkbaar met een beginnende menstruatie) en behoorlijke buikpijn. Ik de gyn gebeld maar kan pas volgende week komen omdat ze eerder niets kunnen zien.
Ik heb op verschillende sites gelezen dat het een innestelingbloedingen  zou kunnen zijn.
En dat kleine beetjes bloedverlies veel vaker voorkomen en ook niet perse slecht hoeven af te lopen....
Ik wordt er ook erg onzeker van was juist zo blij dat het gelukt was....
Sterkte met het afwachten!

Bedankt voor jullie reactie. Ik maak me er ook niet echt druk om maar ja... die onzekerheid he. Van een collega hoorde ik dat ze ook bloedverlies had, haar vk had gezegd dat er zoveel bloed nu naar de baarmoeder gaat en bij druk of wat dan ook er een aartje kan scheuren en omdat het daar vochtig is het al snel naar lijkt. Het is ook niet continue, en net als je zegt.... zo af en toe. Gisteravond helemaal niets gehad, en vanmorgen bij het plassen weer roze/rood slijm. Wij hebben eind van de maand een afspraak bij de vk maar een echo maken pas daarna, mede omdat ze dan ook meer kunnen zien. We wachten af....

Hallo,

Ik ben nu 6.5 week zwanger en vanaf 5 weken wat roze bij het afvegen als ik naar het toillet ging..
In de tussentijd heeft het al "alle kleuren" gehad.. Oud bruin, donker rood en roze..
Ik heb erg veel last van de stoelgang, dit kan ermee te doen hebben omdat als je dus (sorry) hard duwt een adertje kan springen in de vagina..
Het kan ook een innestelbloeding zijn..
Ik heb verder geen pijn en heb het niet iedere keer bij het afvegen, soms maar.. En deze week maar twee keer gehad zelfs..

Ik kon vrij snel bij mijn verloskundige terecht en ik krijg aanstaande maandag met 7 weken een echo (inwendig) dan kunnen ze het hartje al horen..
Ik lig al langer dan een week in bed/op de bank op advies van de verloskundige omdat rustig aan doen nu echt goed is volgens haar..
Zij noemde wat ik heb ook geen bloedverlies omdat het niet gepaard gaat met hevige krampen en omdat het niet veel is en alleen bij het afvegen een klein beetje.
Zij had zoiets van voor 85% kan ik zeggen dat het goed zit bij jou, maar dat weten ze dus pas zeker na de echo..

Het komt bij 20/30% van de zwangeren vrouwen voor las ik.
Veel succes,

Groetjes,
Nancy

Hier nog een met "bloedverlies" weet niet goed hoe ik het moet noemen.
Het is niet aldoor zo, maar zo af en toe.
Maak me ook wel beetje zorgen, wij hebben 27 september de 1e echo.
Vandaag heb ik (na 2,5 dag) de VK gebeld om dit te bespreken zij vertelde mij dat ik me er niet druk over moest maken.
Idd veel vrouwen hebben dit.

Groetjes,
mammalein

Terug
Bovenaan