Onzeker tijdens zwangerschap

<p>Hoi allemaal,</p><p>Momenteel ben ik ongeveer 5 weken zwanger.</p><p>Ik merk dat ik nogal snel onzeker/ongerust wordt. Ik heb aanstaande dinsdag de eerste echo.</p><p>Sinds eergisteren heb ik een zeurende pijn in mijn linkeronderbuik die uitstraalt naar mijn bovenbeen en bil. Het is niet heel pijnlijk maar het zeurt wat.</p><p>Herkent iemand dit? :)</p><p>Hopelijk is dinsdag alles goed, de dagen gaan zo traag.</p><p> </p><p> </p>
 
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Die kwaaltjes is normaal.. er is een soort blijvende menstruatiepijn, het begin is er dat een klein mensje begint te groeien ? ik had dit ook en de borsten deden ook pijn en soms misselijkheid. Het hoort erbij en tis normaal dat je onzeker word dat is elke vrouw in de eerste 12 weken... hopen dat ie blijf plakken! Soms krijg je nog wel is bloed tijdens afvegen dat is innestelingbloed ook normaal.. tenzij je dikke rode stolsels krijgt dan is het mis.. maar als je het niet vertrouwd altijd je verloskundige bellen... maar wat jij omschrijft is het heel normaal dus dont worry  geniet er maar van
 
Terug
Bovenaan