Onzeker tijdens zwangerschap

<p>Hoi,</p><p>Ik ben nu 22 weken zwanger, maar ik voel nog weinig bewegen. Mijn verloskundige zegt dat het wel eens voorkomt dat je later in de zwangerschap pas beweging voelt. </p><p>Toch zou ik zelf wat meer in de gaten willen houden en mijn kleintje wat vaker willen zien bewegen ipv voelen.. </p><p>Ik ben dus gaan googlen en kwam de Babywatcher tegen. Dit is een apparaat waarmee je dus zelf blijkbaar een echo kunt maken thuis.. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord of van iemand anders gehoord die het gebruikt heeft, zou dit wat zijn denken jullie? Iemand hier ervaring mee of ken je iemand die dat heeft? Ik hoor het graag!! Mij lijkt het namelijk erg lastig om zelf een goede echo te maken.. maar op de website staat dat het vrij makeklijk zelf te doen is.. </p><p> </p><p>Groetjes S</p>

Zonde van je geld. Geniet van alles wat je voelt en ziet en je kindje heeft nu nog veel ruimte. Zodra ie groter is kun je het veel beter voeler en even later ook echt zien. Even geduld hebben. Ik voelde hem voor het eerst met 18 weken al en met 26 weken pas echt zichtbaar 

Kans dat miss is heel klein bij mn eersts voelde ik echf pas met 23 weken 
nu zwanger van de 2de voelde ik al met 18 weken op dit moment 28+5 zwanger 
als je eerste kindje is weet je ook niet goed wat de beweging is en denk je iets anders is want met 22 weken is nog nier zo sterk met schoppen of draaien 

liefs

Terug
Bovenaan