A
Anoniem
Guest
Ik lees nu al een paar dagen mee op deze site en heb me vandaag dan toch maar aangemeld. Het werd zelfs zo erg dat hoe meer ik de reacties van andere lees hoe onzekerder ik werd over mij eigen gevoel. Want ook ik heb vage klachten als hoofdpijn, menstruatiepijn, bubbels in de buik, rugpijn, kokhalsneigingen, vorige week vreselijk last van borsten, deze week aan het afzwakken gegaan en vandaag alleen nog maar lichte spierpijn etc... Kortom onzekerheid ten top! We zijn nu voor de 2e ronde gegaan en ik moet zeggen tot ik jullie berichtjes las was ik er heilig van overtuigd dat ik 15-2-2007 niet ongesteld zou worden (dat is namelijk mijn NOD) maar nu weet ik het niet meer zo...
Je wil er inderdaad niet mee bezig zijn maar het spookt de hele dag door je heen... Zelfs mijn moeder zegt ben er niet zo mee bezig joh, dan lukt het zeker niet... en dan denk ik weer tja zij zal het wel weten zij heeft er al 4 op de wereld gezet.... Ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden van de ontwikkelingen... Echte vragen heb ik namelijk niet ik ben er inderdaad van overtuigd dat iedere zwangerschap anders is...
Gr Miranda
Je wil er inderdaad niet mee bezig zijn maar het spookt de hele dag door je heen... Zelfs mijn moeder zegt ben er niet zo mee bezig joh, dan lukt het zeker niet... en dan denk ik weer tja zij zal het wel weten zij heeft er al 4 op de wereld gezet.... Ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden van de ontwikkelingen... Echte vragen heb ik namelijk niet ik ben er inderdaad van overtuigd dat iedere zwangerschap anders is...
Gr Miranda