onzeker van alle reacties op dit forum

A

Anoniem

Guest
Ik lees nu al een paar dagen mee op deze site en heb me vandaag dan toch maar aangemeld. Het werd zelfs zo erg dat hoe meer ik de reacties van andere lees hoe onzekerder ik werd over mij   eigen gevoel. Want ook ik heb vage klachten als hoofdpijn, menstruatiepijn, bubbels in de buik, rugpijn, kokhalsneigingen,  vorige week vreselijk last van borsten, deze week aan het afzwakken gegaan en vandaag alleen nog maar lichte spierpijn  etc... Kortom onzekerheid ten top! We zijn nu voor de 2e ronde gegaan en ik moet zeggen tot ik jullie berichtjes las was ik er heilig van overtuigd dat ik 15-2-2007 niet ongesteld zou worden (dat is namelijk mijn NOD) maar nu weet ik het niet meer zo...
Je wil er inderdaad niet mee bezig zijn maar het spookt de hele dag door je heen... Zelfs mijn moeder zegt ben er niet zo mee bezig joh, dan lukt het zeker niet... en dan denk ik weer tja zij zal het wel weten zij heeft er al 4 op de wereld gezet....  Ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden van de ontwikkelingen... Echte vragen heb ik namelijk niet ik ben er inderdaad van overtuigd dat iedere zwangerschap anders is...

Gr Miranda

Hoi Miranda,
Ik kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt!
Maar al zou je het niet lezen dan ben je dat ook wel denk ik..
Tenminste ik wel!
Ben je al eerder zwanger geweest of niet?
Ik ben ondanks alle verhalen hier er ook nog redelijk van overtuigd dat ik zwanger ben..
Maarja je lichaam kan je goed voor de gek houden!
Succes meid!
En een schale troost iedereen hier is onzeker!

Klopt onzeker ben je altijd... tenminste echt lekker genieten is het pas volgend weekend... ben nooit te laat eerder te vroeg dus denk dat carnavalsweekend voor mij in ieder geval rustig aan doen wordt... helaas... en het allerergste hieraan is dat dit direct op gaat vallen aangezien ik nogal graag een wijntje drink...

Wat een een onzekerheden allemaal....

Hahaha ja ik ken het probleem!!
Wijntjes biertjes!
Ach jog dan vraag je een rood sapje in een wijnglas dan valt het niet zo op!
En daarbij met carnaval is iedereen zo zat dat ze nieteens zien og je wel of niet drinkt
Woon je in een leuke carnavals stad of ga je naar een andere plaats??
Ik doe er eigenlijk nooit iets aan..
Jammer..

Terug
Bovenaan