Onzeker wat is dit

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi,</p><p>Ik had het 20 april moeten worden. Die heb ik zonder klachten of symptomen over geslagen. Ook geen testen gedaan. Nu had ik woensdag na het sporten wat bruin bloedverlies leek wel. Vanmorgen zaten er stukjes in mij urine. Kan het niet anders omschrijven. Een soort vieze slijmerige stukjes, niet echt specifiek een kleur. Doorzettende ongesteldheid of miskraam?</p>

Hi knuffeltje only 1 way to find out ;) je bent nu ook al zo lang overtijd dat je een duidelijke test zou moeten krijgen. Spannend! 

Maar ik denk trouwens niet meteen aan een miskraam hoor.. Verlies van bruin is schijnbaar vrij gebruikelijk in het begin van een eventuele zwangerschap. Bij mij kondigt het heel soms ook menstruatie aan. Dus.. Ik zou toch echt even een testje doen :) 

Alleen met een test zul je meer te weten komen. En zoals Bo-belle ook al zei...als het goed is zou je nu ook echt een heel duidelijke test moeten krijgen. Ben benieuwd 

Het zet toch door ben ik bang...
Weer een mispoes deze maand en dat is toch altijd het eerste dagje even kut en verdrietig... 

Ok, niet onaardig bedoeld maar oprechte vraag. Dit is niet de eerste keer dat je schrijf dat je ong 2-3 weken over tijd bent. Heb je dan niet gewoon een langere cyclus dan de ‘standaard’ maand?

Dan wel. Maar dat weet ik nu dus pas. Ik had eerder gewoon een normale cyclus vandaar.

Terug
Bovenaan