Onzeker.....wel niet wel niet wel niet!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames! Even mijn hart luchten.
Ik had 19 of 20 feb mijn NOD. Ik slik al jaren geen pil meer en sinds januari gaan wij voor een 2e kindje. Nu is mijn cyclus altijd redelijk regemlatig en nu ben ik nog steeds niet ongi. Ik wilde eigenlijk nog wachten met testen, maar heb gisteravond toch nog een predictor gehaald bij de Albert Heijn! Nu was de test negatief, maar als je heeeeel goed kijkt, zie je een heeeeeel flauw roze vlekje. Mijn man ziet het ook en die roept...je bent gewoon zwanger! Bij mijn 1e zw.schap had ik eerst ook een negatieve test en een week later was ie pas positief. Misschien dat het HcG hormoon bij mij pas later aantoonbaar is. We hebben nu afgesproken van het weekend weer te testen als ik nog niet ongi ben geworden. Spannend man!!!!!!!! Ik zit ook te wachten totdat ik weer enorm misselijk ga worden. Vorige keer was dat de reden om toch nog eens te testen. Ik was toen al een paar dagen enorm aan het overgeven. Dat is toen gebleven tot week 13 ongeveer (heb ook 7 weken thuis gezeten). Ik hoop dat dat me nu bespaart blijft.
Afijn, een heel verhaal, maar ik moet het even van me afschrijven.
Liefs van Patricia

hoi patricia,
nou als je een stipje ziet is de kans groot dat je inderdaad over een paar dagen goed positief test, ik heb vanmorgen getest omdat ik een week over tijd ben, nog steeds geen tekens van de duiveltjes, maar hij was negatief, nog even wachten dus misschien ben ik te vroeg geweest met testen en anders wordt ik vanzelf ongi, ik hoop dat ik alsnog zwanger ben maar ja dit is pas mijn 1e ronde, maar ja als je het zo graag wilt wil je het ook gelijk he, haha.
Succes en laat even weten als je weer getest hebt.
veel liefs sas

Hallo meis,

Ik dacht ook dat ik rond de 20 mijn nod had, maar tot nu toe geen rode duivels gezien. Heb gisteren een test gedaan helaas negatief. Later in de middag had ik donkere rood bruinzige afscheiding, maar een beetje. NU ben ik nog steeds niet ongi en wil pas testen na een paar dagen mits nog nodig. Ik hoop dat ik het volhoud. Lijkt me geweldig om weer zwanger te zijn. Dus het blijft SPANNEND!!!!

Ik duim ook voor jouw dat het reaak is
Liefs Charlie

halo dat had ik ook een heel licht roze streepje dan ben je wel zwanger maar is de hgg nog nie hoog genoeg om te zien jolanda

hey hoi,

persoonlijk vind ik predictor niet zo goed,minder gevoelig.
Bij mij eerste zwangerschap had ik die ook gebruikt en daarna een clear blue......nou die is veeeel duidelijker!!!!

Heb noooit meer predictor gekocht!!
Heb laatst dus weer clear blue gekocht en 2 dagen voor nod getest en positief!!!(niet eens met ochtendurine)
Je hoeft dus echt niet zolang nog te wachten hoor!!
Zou gewoon vandaag of morgen weer testen!!
Kan je ook langer genieten van je zwangerschap

succes,

liefs Jacq

Hé ladies!
Bedankt voor het meeleven en meedenken. Gisteravond kon ik niks anders kopen dan een predictor. Ik heb geen ervaringen met andere testen. Misschien dat ik straks een Clear Blue ga halen, maar mijn man wordt helemaal gek als ik zeg dat ik vanavond wéér een test wil doen. Die is meer van het rustig afwachten en als het zo is, dan weten we het snel genoeg. Ik ben alleen zooooo ongeduldig! Ik heb het ook nog eens superrustig op mijn werk, dus dat leidt ook niet echt af. Zit alleen maar op dit forum te koekeloeren....word gek van mezelf. Zucht.
Nou, jullie horen wel als ik weer getest heb en wat de uitslag was. Heb zelf een 50-50 gevoel....we zullen zien!
Bye, Patricia

Hoi Patricia,

Ik kan me voorstellen dat je gek wordt van dat afwachten. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik mijn man gewoon niet meer verteld dat ik ging testen, dan kon ik lekker op mijn gemakkie   () zes testen er door draaien zonder dat hij gek van me werd.

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Groetjes!

hoi patricia,
ik heb precies hetzelfde!!wat fijn om even te horen.ik ben 2/3 dagen overtijd,anders nooit.gistermiddag negatief getest,vanmorgen met ochtendurine een bijna niet te zien streepje.ik heb denk ik ook bar weinig hcg.ik heb nu 4 testen klaarliggen.elke ochtend doe ik er 1,tot er een 2e dikke vette blauwe streep staat.
succes met wachten op een duidelijker resultaat en test maar lekker zoveel je wil,want je moet toch iets doen voor je gevoel,toch?
groetjes kari

Terug
Bovenaan