Ha meid, ik ben net bevallen van een gezonde dochter. 24 januari is ze ter wereld gekomen. We noemen haar Loïs. Alles is gezond en ze is een supermooi meisje. Zwarte kuif met haar, echt gigantisch veel. Een klein tenger popje ze woog bij de geboorte 3060 gram. En ze is vandaag 15 dagen en schonk ons haar eerste lachje al. Zo lief! Maarre een hele verandering zo'n baby hoor, maar ook zo heerlijk. De wereld staat echt even helemaal stil.
Probeer te genieten van je zwangerschap, ik maakte me overal druk om. Als ik even geen leven voelde, of als ik dacht iets verkeerds gegeten te hebben.... nou vanalles... maar die 9 maanden zijn echt zo om en het is allemaal zo goed gekomen... dan denk ik nu: wat een verspilde energie! Maar goed het is moeilijk je geen zorgen te maken als je snel bezorgd bent en ik had de eerste zwangerschap een miskraam. Bij mij was er geen kloppend hartje gezien. Daarom was de echo de tweede keer zo spannend maar ook zo bijzonder mooi toen ik Loïs zag bewegen. Geniet dus van je echo, en een kloppend hartje geeft hele goede hoop voor de toekomst, want bij het hartje gaat het dan meestal fout als je een miskraam krijgt. En bij jou is dat goed gegaan.... dus GENIET!
Trouwens..... heb je een reden waardoor je zo snel ongerust bent of zit dat in je karakter?
Groetjes