Onzeker, wie herkent dit??

Hallo,

Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben, afgelopen zondag was ik 4 weken. Ik had een heel licht streepje op de test, woensdag weer getest weer licht streepje. Morgen wil ik nog keer testen wil gewoon zien dat er nog steeds streepjes staat, kan gewoon niet geloven dat ik na 10 maanden eindelijk zwanger ben.

Ik kan nog niet echt blij zijn met dat ik zwanger ben, steeds ben ik bang dat het verkeerd gaat, dat ik of een miskraam krijfg of dat er geen hartje bij de echo te zien is. Denk dat dit meer een angst is dan een voorgrvoel, maar toch vind ik dit vervelend. herkent iemand dit??

Ook heb ik eigenlijk haast geen kwaaltjes, ja wat emotioneler en wat gespannen borsten, maar dat was het. Soms heb ik last van steekjes, vandaag voelde ik de steekjes het meest links en dan richting mijn lies. Vananavond heb ik soort ongi gevoel, dus soort krampjes onder in mijn buik. Herkent iemand de krampjes en steekjes?? Dit maakt mij best onzker.

Wanneer zou ik er van kunnen gaan genieten?? Pffff wat is vrouw zijn soms moeilijk. Eerst de angst of het lukt om zwanger te worden, nu ben ik zwanger en kan ik het niet geloven en ben ik weer bang dat het misgaat

Hoi,

GEFELICITEERD met je zwangerschap!!

Het onzekere gevoel is helemaal herkenbaar!! Erg vervelend, maar
probeer om niet aan het negatieve te denken... Ik probeer ook meer te genieten
van mijn zwangerschap :) Vooral omdat ik geen kwaaltjes heb.

Natuurlijk heb ik in mijn achterhoofd dat het mis kan gaan, maar helaas kan je daar weinig tegen doen...

Ik hoop dat snel langs een verloskundige kan gaan om zelf je kindje te bewonderen!

Ik ga a.s maandag en ik ben erg nieuwsgierig!! Ik vind het ook super spannend allemaal!

Ik hoop dat je snel kunt genieten en het is alleen maar prettig om geen kwaaltjes te hebben :)

Groetjes uit Boston

Hoi Tam,

Hartelijk gefeliciteerd! Het onzekerheidsgevoel is helemaal herkenbaar. En als je de topics afstruint zal je veel lezen over ons allemaal met onze onzekerheden en twijfels hahaha....we hebben er geloof ik met zn allen een beetje last van af en toe. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Ik maak me ook weleens zorgen (zie topic 38 jaar en zwanger)  Maar ik probeer echt meer te genieten van het feit dat ik een klein wondertje bij me draag.  Hoop dat het jou ook lukt :) Veel succes.

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes Petra

Hoi Tam,

Welkom hier, en van harte Gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik ben ook heel onzeker dat er wat mis gaat, en zit ook in de spanning of het er 1 of twee worden, maar dat weet ik als het goed is dinsdag.
En ik heb ook alleen maar een kwaaltje van gespannen borsten , en verder voel ik mij kiplekker, en dan lees ik dat iedereen misselijk is en dan denk ik zit het bij mij dan wel goed?
Maar overal lees ik ook dat je je niet druk moet maken, want als het iets gebeurt dan kan je er toch niks aan doen, dus kan je er nu beter maar van genieten!!
Succes ermee!

Gr .Charlotte_26

hey
gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik kan me je onzekerheid ook wel goed voorstellen hoor.daar hebben heel veel vrouwen last van.als je eenmaal een echo hebt gehad en het hartje hebt zien kloppen dan word dat wel minder.tot die tijd weet je eigenlijk nog niks he.zo apart.je doet een test die zegt dat je zwanger bent,maar wat er daarbinnen gebeurt dat kun je helaas niet volgen.
buikpijn en steekjes is wel normaal hoor.je baarmoeder gaat groeien en dat kun je flink voelen.en wij assosieren dat met ongesteld worden omdat dat de enige keer in de maand is dat we onze baarmoeder voelen.maar zolang je geen bloed ziet moet je er maar vanuit gaan dat het goed is,meer kan je niet doen helaas.probeer ervan te genieten!!

Hallo,

Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Bij ons eerste kindje heeft het ruim 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Ik was toen ook bang dat het mis zou gaan. Ik kon niet geloven dat het na zo'n lange tijd van niet lukken in 1 keer goed zou gaan. Maar dat ging het wel!

Nu ben ik al na 3 maanden zwanger. In het begin was ik ook weer bang dat het niet goed zou gaan, nu omdat ik zo snel al zwanger ben. Maar inmiddels ben ik er niet meer zo bang voor, omdat ik alweer even misselijk ben als 2 jaar geleden. Ik heb er nu wat meer vertrouwen in. Maar geloof het pas echt als ik op de echo op 8 januari zo'n lief klein hummeltje zie rondzwemmen met een goed kloppend hartje.

En de buikpijn en steekjes horen er inderdaad bij.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
Leeuwtje

De angst die ik had is werkelijkheid geworden.
Sinds gisteren avond verlies ik bloed, eerst bruin rozig, later echt rood.
Volgens de verlos hoefde dit nog niks te betekenen, als ik geen buikkramp had of stolels verloor, maar vanmorgen dus stolsels verloren, dus mijn lichaam ondergaat weer een miskraam. Voel me nu al leeg en verdrietig van binnen. Het was zo gewenst, maar het heeft niet zo mogen zijn waarschijnlijk

Terug
Bovenaan