onzeker wie is dat ook

Nou hebben we wel de 20 weken echo gehad en gehoord en gezien dat het een jongen is maar toch twijfel ik dat komt omdat ik het niet echt zie dat het een piemeltje heeft dus ik ben toch best wel onzeker maar ik heb 3 juli een 4d echo dus dan ben ik hopelijk wel zeker ervan dat het een jongen is spannend hoor ik kijk nu extra uit naar 3 juli

HOi Hoi
ik heb ook 3 julie de 3d echo, wij hebben op de 20 weken echo echt een spleetje gezien er hing echt niks aan,beetje laat om het er alsnog aan te plakken. hihi
ik zou ook echt niet weten waar ik het aan zou zien maar de echoscopist toch wel? maar ik snap dat je onzeker bent , ik heb al een hoop roze gekocht maar je weet maar nooit hihi
succes he!en op naar 3 juli!:D

ik zit met hetzelfde probleem ik vond het zelf
ook niet echt duidelijk en wij hebben 10 juli een 3d/4d echo dus hoop dan meer duidelijkheid te krijgen
de vrouw die de 20 weken echo deed was er zeker van nu ik nog

ik zit met hetzelfde probleem
de vrouw die de echo deed was er overtuigd van maar ik vond het zelf niet duidelijk genoeg
wij hebben 10 juli nog een 3d/4d echo dus ik hoop dat ik het dan beter kan zien

wat dat betreft hier geen probleem, bij ons was het echt super duidelijk!! maar de echoscopist weet het ook wel asl het voor jezelf niet zo duidelijk is, hoor.

Bij ons wat het overduidelijk, de echoscopiste zei ook: geen twijfel over mogelijk, dus heb er zelf niet echt last van. Met 30 weken krijg ik weer een echo (i.v.m. ligging placenta) en ik vraag dan wel even of ze het nog een keer wil checken!

Terug
Bovenaan