onzeker...wie kan mij helpen?

hallo allemaal,

Aller eerst wil ik jullie feliciteren met jullie zwangerschap!

Zelf kom ik net om het hoekje kijken...
En zit met aantal vragen. En ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden.

in het kort over mij: we zijn niet bezig om nu zwanger te raken. maar het is evt. van harte welkom!
zelf heb ik 2 jr. geleden een mk. gehad.was toen 10 wk. zwanger. na die tijd is mijn cyclus erg onregelmatig. het schommelt zo tussen de 33- 37 dagen. sinds vandaag zit ik op dag 40. En heb al sinds een wk last van pijnlijke borsten. en een ongi gevoel onder in de buik. moet ook vaker plassen! nu weet ik dat dit hoort bij de "kwaaltjes''...
maar toch durf ik niet te testen. Omdat ik bang ben dat mijn lichaam me voor de gek houdt. En stiekem bang ben voor de teleurstelling! want de kinderwens is erg sterk aanwezig!!!

wat denken jullie. zou het dan toch? wat moet ik doen??? en wie heeft dit ook meegemaakt? HELP!!!!!!!

heb mezelf voorgenomen om pas te testen in het weekend!

alvast bedankt voor jullie reactie. Sorry voor het(toch) lange verhaal.

Hi Dromertje,
Waarom test je niet gewoon? Je maakt je zelf waarschijnlijk helemaal gek, als je wacht tot het weekeinde!

Pijnlijke borsten krijg je iig niet zomaar, die kreeg ik bij 4,5 week ongeveer!

Bij mij is het ook als 'verrassing' gekomen, ik was niet bewust 'zwanger aan 't worden' en de shock was dan ook heftig! Maar ben wel blij dat ik nu zekerheid heb!

Als het niet zo mocht zijn, is dat van 't weekend ook niet...!

Heel veel succes en ik duim voor jullie!

Suzanne

Ik zou het zelf ook niet volhouden tot het weekend. Mocht het weer een mk worden dan kun je jezelf echt niet behoeden voor een teleurstelling, hoewel ik het wel begrijp.
Koop een digitale van cb, die geeft ten minste goed duidelijkheid.

Sterkte en geluk gewenst.
Tamar

HI,

lastig, maar ik zou ook testen... als je nu alsnog ongesteld word ben je ook al teleurgesteld en zoals je al schreef ging het bij de vorige na 10 wkn mis en maakt het dus niet uit of je het nu test of van het weekend. Je hoort ook vaak dat je door stress/onzekerheid juist niet ongesteld word. Maar zoals Suzanne ook schrijft, pijnlijke borsten duid wel ergens op.

Ik zou gewoon testen en ik hoop op een positief resultaat!!

ennuh zowel een vriendin als m'n zus hebben beide een mk gehad met 10 wkn en nu allebei een gezond kindje!

hey hallo

toen ik drie weken zwanger was had ik ook last van pijnlijke borsten ook al wist ik nog niet dat ik zwanger was en kon het ook nog niet aangetoont worden, heb een test gedaan en die wees uit op negatief "he hoe kon dat nou" mijn lichaam en ons vrouwenlichaam houdt ons niet voor de gek, ik heb een week daarna nog een test gedaan en die bleek positief, toen wist ik het helemaal niet meer "wat is het nou wel of niet zwanger" ben langs de huisarts geweest die heeft mijn bloed en urine laten onderzoeken en bleek......... toch zwanger Joehoe

ga op je gevoel af dat zegt genoeg, en doe vooral een test als je het idee hebt dat je zwanger bent, voorkomt zoveel zorgen!

greetzz

hallo meiden,

iedereen bedankt voor jullie reactie''s.
Maar mijn lichaam heeft me goed voor de gek weten te houden. Ben ongi geworden op dag 41. Dus was gewoon weer eens een lange cyclus :-(

We gaan gewoon lekker verder met waar wij mee bezig waren... haha! En onze tijd komt dan vast nog wel! positief blijven heh.

jullie allemaal lekker genieten van deze mooie tijd. En ik hou jullie zo nu en dan wel in de gaten...Want het forum werkt wel verslavend hoor :)

groetjes

aangezien je kwaaltjes zou ik toch testen want dit had ik ook toen was ik zelfs al bijna drie maand zwanger maar nog gewoon ongesteld geweest luister naar je lichaam die houd je nooit voor de gek.
groetjes en sucses marijke

Terug
Bovenaan