onzeker worden van me zelf

Soms word ik zo onzeker van me zelf..
Ik heb maar weinig symptomen.. Vermoeidheid is er altijd maar soms echt in mindere mate net zo als de vreetbuien.
Soms voel ik me zo goed dat ik voorleedig vergeet dat ik zwanger ben rn dat vind ik wel z'n eng idee

Dan heb ik die positieve test gehad en zit nu ook 2 dagen na me nod maar de ene keer voel ik me zo zwanger als maar kan maar er zijn genoeg dagen dat ik me totaal niet zwanger voel..

Bij mij lopen de klachten op. Ik had pas vanaf vijf weken hele lichte klachten. Nu ben ik zeven weken en ben heel erg misselijk en moe. Ook me banden voel ik herl erg. Sommige hebben heel weinig klachten, is wel beter. Ik snap je onrustheid hoor.
Ik duim voor je.
Gr.

ahh hoop dat die onzekerheid weggaat! de ene dag voel je meer en de andere dag weer juist niks of minder.

Proudmommy was ook onzeker zoals je misschien gelezen hebt.

ik duim voor je!

liefs

Misschien komt er wel omdat ik het zo vroeg weet bij mijn zoon duurde het 1,5 week voor hij positief was dus had al echt klachten..

En ik heb wel klachten zo als vreetbuien vermoeiheid rugklachten en opgeblazen gevoel en wat opgezette buik..

Maarja ik heb ik nog niet zo erg

Ff van het aprilforum.. Bij mij slaan de hormonen pas toe als t hartje gaat kloppen.. Tot die tijd zijn t allemaal vage klachten! Had ik nu weer en alles gaat totnogtoe goed!
Suc6!

Volgens mij beginnen de meeste klachten ook pas écht rond een week of 6/7. Ik ben nu voor de 6e keer zwanger (heb drie kindjes) en daardoor herken ik wel wat dingen. De vage onderrug pijn, pijnlijke borsten, vaag drukkend gevoel in mijn buik.. Wat huilerig. En heel af en toe een vlaag misselijkheid..

Maak jezelf niet gek! Het gaat ook heel vaak goed! Laat dat gevoel overheersen! Ik weet hoe spannend het is, maar probeer ook te genieten van jullie 'geheimpje'.

2 dagen na je nod is ook heel vroeg om heel veel te voelen.. Je zwangerschapshormoon neemt nu per dag enorm toe!

Ik heb het ook hoor, ik had het er gisteren nog met m'n man over.

Van de week m'n ogen bijna niet open kunnen houden en gisteren en vandaag barst ik van de energie. Ik maak me zelfs zo druk,dat ik mezelf even terug fluit.

Ik heb alleen de klachten vermoeidheid en volgens m'n man is m'n humeur heel erg wisselend. Ik vind het rot, maar hij zegt dat het erbij hoort en slikt nog een keer.

Dus de ene dag meer dan de andere, gelukkig niet misselijk. Het wordt zoals Nenya zegt veel meer!

ik ken je gevoel, ik merk ook nog helemaal niks, behalve dat ik wat vermoeider ben dan anders.

Wie weet komen de kwaaltjes nog? Zo niet dan heb je hopelijk snel je echo om wat bevestiging te krijgen, want zo onzeker zijn is niet fijn.

Terug
Bovenaan