Onzeker zijn !!!!!

A

Anoniem

Guest
in de war nou nee eerder onzeker!!!!

Ik ben nu 8 wkn zwanger maar heb soms zo veel vragen in me hoofd ???? dat het gewoon niet leuk is !!!!
Mijn eerste kindje ben ik zes jaar geleden verloren doordat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad en ben nu na zes jaar op de natuurlijke manier zwanger geraakt waar ik uiteraard ontzettend gelukkig mee ben!! Heb hiervoor 4 IUI behandelingen gehad die allemaal niet zijn gelukt zou bijna IVF gaan doen,maar heb toen eerst 1 jaar pauze ingeroepen voor me zelf even alles tot rust laten komen je hoofd je lichaam alles moet even bezinken na 4 jaar ziekenhuis in en uit het enige waar je nog maar aan kan denken is een kindje een baby en je ziet ook alleen maar zwangere vrouwen en daarom was een rust periode zo gek nog niet vind ik achteraf zelf.
Alleen ja nu ben je dan zwanger 8 wkn en ook  nu krijg je weer zoveel vragen mijn eerste echo heb ik al gehda om te kijken of alles op de juiste plek zit en het zag er mooi uit volgens de geanacoloog en zij was voor 99,9% zeker nou dat was voor mij al en hele opluchting!!
Nu moet ik vrijdag 2juni weer naar het ziekenhuis vor de tweede echo en vraag me dus heel veel af??, mijn hoofd is bijna alleen maar leeg als ik slaap.
Is het wel gegroeit klopt het hartje straks als ik vrijdag kom heb nu momenteel dagen dan voel ik helemaal niks en dat geeft je zoveel onzekerheid ik vind het heel erg vervelend en het is nu nog maar dinsdag nou eerhet vrijdag is lijkt het wel of je nu nog twee weken moet wachten eer het vrijdag is da dagen duren zo lang !!!!
miss is er iemand die iets of ongeveer zo iets doormaakt laat het me weten miss heb ik steun aan jou en jij miss wel steun aan mij!!!!

iedere zwangere vrouw is onzeker, en zeker de vrouwen die net als jij al iets hebben meegemaakt.
Misschien moet je eens naar het forum zwanger na miskraam gaan. Alle vrouwen daar snappen wat je doormaakt.

Ik kan je maar één advies geven, maak je niet te druk, dat heeft namelijk helemaal geen zin. Probeer te genieten en durf te geloven in jezelf en dat prachtige wonder in jou.

sterkte
Miep

Ik heb 7 jaar geleden een miskraam gehad met 15 weken en heb nog steeds elke zws. hele spannende periodes, dus kan goed begrijpen dat dat bij jou helemaal het geval is!

Heel veel sterkte de komende tijd nog!

Groetjes,
Marianne

Hoi meid,

Zelfs als je 2 gezonde zwangerschappen achter de rug hebt kun je jezelf nog gek maken van onzekerheid hoor. Ik ben nu 10w3d en heb nog helemaal geen hartje gehoord of echo gehad. Inmiddels nemen de klachten ook af, dusss. Dan kom je in een soort niemandsland terecht met je gevoel. En dan haal je je van alles in je hoofd, zeker met het aantal miskramen van de afgelopen paar weken op dit forum.

Heel veel sterkte, en probeer ( jaahaa) met andere dingen bezig te zijn. ( ff off topic, las net mijn oudste zoon een verhaaltje voor van Jip en Janneke die aardbeitjes geplant hadden en het duurde maar voordat de aardbeitjes goed waren. Toen zei moeder dat ze er eens 2 dagen niet naar moesten kijken. En zie, prachtige rode aardbeitjes. Schattig toch??)

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan