onzeker zwanger misschien?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ff van me afschrijven. Had 12 dec de moeten hebben maar niks te zien die dag.De dag erna nog niet en getest,helaas die was nega.Nu ben ik inmiddels 37 dagen verder en er is nog niks.
Waar ik wel last van heb soms is van   gele afschijding heel weinig met afvegen is er zelf niks te zien.Waar is mijn lichaam mee bezig.Weet niet wat dit is.
Zou ik dan echt te vroeg getest hebben.Had al rekening gehouden met een langere ciclus(28,31,?)maar ben nu wel een beetje onzeker.
Ik heb namelijk niet de kwaaltjes maar die had ik ook niet bij mijn eerste zwangerschap.
vanmiddag ga ik nog maar is een test halen en dan maar afwachten wat die nu weer aangeeft.
Hoop dat er positief uitkomt want het is wel welkom

Zo dat lucht ff op en laat jullie weten hoe het afloopt

groet   evelien

Hoi Evelien,

Spannend! Ik kan je echt niet zeggen of je zwanger bent! Je cyclus kan ook langer duren als je b.v. veel stress of drukte hebt gehad. Er zijn veel oorzaken voor. Maar je kunt natuurlijk ook zwanger zijn. Als de test vandaag nog negatief is zou je naar de huisarts kunnen gaan. Afhankelijk van wat voor huisarts je hebt zal die een bloedtest laten doen, of je nog langer laten wachten. In ieder geval succes met het bewaren van je geduld!

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan