Onzeker zwanger

<p>Ik ben nu 6+2 zwanger en heb Totaal geen symptomen ben heel erg bang dat er iets mis is hebben meerdere mensen dit gehad en is dit goed afgelopen of niet? </p>

Hoi!

Snap dat je je druk maakt maar bij mijn 2de zwangerschap had ik ook totaal geen klachten terwijl ik bij de eerste dit wel had, deze eerste zwangerschap liep dan ook uit op een miskraam. Het zegt niet zoveel. Ik zou zeggen lekker van genieten het kan ook ineens omslaan ?

Ik ben vandaag 6+1 weken, gisteren goede echo gehad. Had 2 dagen hiervoor heel veel last van misselijkheid, moest echt crackers blijven eten. Vandaag nergens last van. Maar houd me vast aan het idee gisteren een kloppend hartje te hebben gezien.

Ik ben nu 22 weken en nog steeds geen symptonen/klachten. Het is dat ik de kleine nu voel. Maar het kan ook op deze manier :) In het begin ook he-le-maa geen symptonen gehad.. ofja een beetje aan de vermoeide kant misschien een paar weekjes. Maar ik zou je geen zorgen maken. Spannend en succes met de echo! :)

Ik ben bijna 6 weken en ook nergens last van.. en heb me eerste echo pas 20 januari. Wachten duurt zo lang ?

Terug
Bovenaan