<p>ik maak me een beetje zorgen om iets. Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger en heb volgende week mn eerste afspraak bij de verloskundige voor een eerste echo.</p><p><span style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Maar nou had ik gisteravond ineens na het plassen met afvegen wat bloed op het papiertje zitten, dit was 2x na het plassen.</span><br style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;" /><span style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Nu vandaag heb ik dat niet, maar voel me niet echt helemaal lekker en ik maak me zorgen. Heb nu beetje raar gevoel in mn buik en heel erg veel last van mn rug, gedurende de dag met vlagen misselijk en regelmatig duizelig. Deze klachten had ik hiervoor ook al wel maar in mindere mate. Moet ik me zorgen gaan maken?</span></p>