onzeker

Hoi,

had een paar vragen.
Mijn NOD had afgelopen dinsdag moeten plaatsvinden en heb sinds een week of anderhalf rare buikpijn, niet de buikpijn die ik voel wanneer ik ongesteld moet worden.
Afgelopen zaterdag had ik een heel klein beetje bloed verloren, het was heel dun en verder moet ik steeds naar de wc, om gek van te worden.
Normaal ben ik een slechte eter, maar nu voel ik me erg gammel(is dat wel nederlands?)alsof ik meer moet eten.
"s Avonds voor het slapen gaan weer die rare buikpijn.
Wie heeft dat ook?
Zou ik ongesteld worden of kan het raak zijn?
Het lijkt alsof ik de enige ben die daar in gelooft...

liefs een Stiertje

Hoi Stiertje,
Als ik jou was zou ik een test doen, je zou een innestelingsbloeding gehad kunnen hebben!
Hoe voelt die buikpijn dan precies?
Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Voor degene die op mijn vraag gereageerd heeft:
die buikpijn is zo raar, gisteravond op het werk was ik de vloer aan het schrobben(zit in de horeca)en toen deed dat ook zo zeer, zo'n aparte buikpijn.
Ben net gestopt met de pil en mijn 1e menstruatie na de pil was op 8 febr en toen werd ik 9 maart weer ongesteld en nu ben ik een paar dagen overtijd?
Volgens een test op babybrabbels heb ik een grote kans dat het raak zal zijn.

liefs stiertje

Het lijkt er inderdaad op dat je zwanger bent zoals je het omschrijft! Dat zou gaaf zijn!
Ik ben vorige maand gestopt met de pil en wil graag zwanger worden. Ik heb volgende week zondag mijn NOD en kan niet wachten met testen. Ik voel van alles; pijn in m'n borsten, snel geirriteerd, vage buikkramp, verstopping, moe. Maar dit zijn ook alle klachten die je kan krijgen bij het afkicken van de pil, dus ik durf haast niet te hopen dat ik zwanger zou kunnen zijn.
Maar als ik jou was zou ik testen, je bent toch overtijd?!

Hoi anoniem,

mijn buikpijn was gister zo erg dat het zeer deed met lopen aan het eind van de avond.
Ik zou haast dubbelklappen van de pijn.
Ook ben ik aan de eh buikloop om het netjes uit te drukken.
Ik weet wat voor buikpijn ik heb wanneer ik ongesteld wordt, maar deze pijn was extreem.
Ik ben nu pas 4 dagen overtijd, de vorige keer 6 dagen en werd ik alsnog ongesteld.
Denk dat ik dinsdag ga testen.
Liefs n stiertje

Terug
Bovenaan