Onzeker

Hai allemaal,

Ik las net iemand die schreef: "het is een wonder als het in één keer lukt." Wat mij betreft klopt dat helemaal. Wij zitten nu in de vijfde ronde, dus helemaal vanzelf gaat het blijkbaar niet.
Nu zijn er 8 meiden om me heen (vriendinnen, collega's) zwanger, en ALLEMAAL in de eerste wip! Kun je je voorstellen dat dat wel eens een beetje frustrerend werkt??? Ik gun het ze natuurlijk van harte, maar soms maakt het me wel eens een beetje onzeker. Herkent iemand dit?
Liefs,
Esther5

Ik begrijp wat je voelt. Ik heb ook 4 mensen om me heen die zwanger zijn en wij willen ook zo graag. Dit wordt maand vier voor ons en word ook moedeloos van het wachten. Elke dag denk wel eens wanneer mogen wij nu eens zwanger zijn. En ik ben erg bang dat we kinderloos blijven. Dat spookt heel vaak door me heen. De wens is zo groot en het wachten duurt zo lang voor mijn gevoel.

Sterkte XX Bibi

Hoi Esther5,

Ik kan er nog niet zo heel goed over meepraten, heb net de tweede ronde gehad, tenminste, vandaag mijn NOD en nog geen rode duiveltjes te zien.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Nu we zo bezig zijn met zwanger worden wil ik dat ook in 1 keer en ik ga me dan vergelijken met anderen: mijn moeder was in 1 keer zwanger en mijn zusje na twee maand, dan moet mij dat ook lukken. En dan vind ik het heel frusterend dat het niet lukt. Ik ga dan gelijk denken dat ik onvruchtbaar ben of mijn man enzo. Niet dat dat zo is (dat hoop ik), maar die gedachte gaat wel eens door mijn hoofd. Maar goed, we moeten maar rustig afwachten en er toch minder mee bezig zijn, ik maak mezelf ook helemaal gek door naar anderen te kijken, maar dat helpt allemaal niks.
Ja, en dan gelijk al de eerste keer...dat is inderdaad wel erg snel.

Nou meid, heel veel succes en sterkte met zwanger worden en geniet nog maar van al het geklus......en uiteindelijk van een zwangerschap hopen we dan maar.

Liefs Nikki
)

Ik snap precies wat jullie bedoelen, wij zijn van augustus 2003 bezig en ook nog niets. Ik word er ook erg onzeker van en mijn vriend trouwens ook.

Ik zie overal zwangere meiden kleine babys enz, ik word er gek van. Als iemand me verteld dat ze zwanger is dat vind ik het natuurlijk super maar onder tussen denk ik dan "waarom ik niet?"

Ik wil is de 12 de maand toch eens naar mijn huisarts om te vragen hoe en wat. en of hij mij niet wil doorsturen naar de gyn. erg he dat ik er nu al zo mee bezig ben. Ze zeggen dat als je er te veel mee bezig bent dat het dan helemaal niet lukt maar dat vind ik onzin. Ik heb drie maanden alles over zwangerschap uit mijn hoofd gezet en nog steeds niet zwanger.

Wij zijn van oktober 2003 aan het 'oefenen' en ondertussen is iedereen hier ook al zwanger, ... Ik ben nog niet echt ontmoedigd, maar leuk vind ik het niet, de onzekerheid zeker, he...

Groetjes en iedereen veel succes!

Elke

hoi hoi ik kan het me echt goed voorstellen,ik ga ook naar ronde 5 moet vandaag ongi worden,maar heb niet veel hoop dan is het niet zo een teleurstelling,je moet maar denken mijn tijd komt nog wel ,is makkelijk gezegt als gedaan,maar anders wordt je er helemaal gestresst van sucses gr manuela

Ik heb me er nooit zo mee bezig gehouden, maar ik dacht altijd dat het heel normaal is dat het een jaar duurt voordat je zwanger raakt en dat je je daarna pas (lichtelijk) zorgen hoeft te gaan maken.

Ik ben zelf nu wel zwanger, het heeft 5 maanden geduurt en ik vond dat dit super snel gegaan was. Ik moet er wel bijzeggen, ik heb nog nooit van mijn leven getemperatuurd of sex gehad met het doel om zwanger te worden. Wij hadden zoiets van we zien het wel, misschien dat het daarom lijkt dat het snel gegaan is.

In ieder geval, allemaal veel success en hopelijk lukt het jullie allemaal snel.

groetjes, Jane

Terug
Bovenaan