onzeker.....

Hallo allemaal,
allereerst wil ik even kwijt dat de tranen over mijn wangen liepen bij het bericht over aagje...(ben een beetje emotioneel laatste tijd)verschrikkelijk!
Het is lang geleden dat ik een vraagje had op het forum,maar nu ben ik echt onzeker.mag ik hopen? of is dat absoluut niet realistisch... mijn nod is 20 mei en nu ben ik al 14 dagen misselijk,soms erg,heb een zeurend gevoel in de onderbuik,mijn temp. is rond de 37.1 en ben erg moe.Dit strookt absoluut niet met alle keren ervoor.
zelfs koffie smaakt me niet en ik ben toch een echte koffie leut!moet
ook meer plassen en verlies ook al bijna 2 weken licht dan weer gelig slijm.Doordat ik al 9 jaar bij de bloedbank kom wordt elke 6 wkn alles gecontroleerd;nu was mijn hartslag te hoog,tot 3keer toe,dus zoals ze zeiden;i.v.m een evt zwsch kon ik geen plasma geven. wat was ik stiekem blij!
maar toch... ik weet het;afwachten is het enige,maar hebben jullie daar ook ervaring mee? we hebben "goed"geklust dus ja...(zijn inmiddels 7mnd bezig)
gr. van petra uit H

Hoi Petra,

Ik kan je niet echt een antwoord geven omdat ik bij mijn vorige zwangerschap helemaal geen klachten of iets had en ik alleen d.m.v. een innestelingsbloeding door had dat ik zwanger was. Ik zou gewoon een zwangerschapstest kopen en zondag een test doen. Ik heb het de vorige keer nl. ook een paar dagen voor mijn nod gehad en toen gaf deze al positief aan. Mocht het nou negatief doen dan doe je er de 20ste gewoon nog 1.

Ik duim voor je!!

Groetjes Frederique

Hoi Petra,
Nou, ik ben erg benieuwd hoor. Ik wil je natuurlijk niet 'valse'hoop geven maar in mijn oren klinkt het wel erg zwanger. Als ik jou was zou ik ook een test gaan doen.
Ik hoop van je te horen hoe het is afgelopen.
Succes ermee,
Ank

Terug
Bovenaan