onzeker

nu elf mnd geleden gestopt met de pil zonder resultaat.ben deze week naar de ha geweest en krijg volgende mnd al een inwendige echo in het zh.ik begin nu erg onzeker te worden en ben bang dat het helemaal niet meer zal lukken.wie heeft ook een inwendig echo gehad of werd na een jaar spontaan zwanger?
groetjes van een onzekere schorpioen.

Hoi,

Wij zijn drie jaar bezig en zitten midden in allerlei onderzoeken.
Heb geen inwendige echo gehad, vond onze arts niet nodig. Wel heb ik microcurretage, uitstrijkje en baarmoederfoto gehad.
Er zijn er zat die zwanger worden hoor;-)
Bij de een duurt het gewoon wat langer.
Maar ga niet meteen van het ergste uit.
Weet hoe je je voelt. Maar er zijn zat hulpmiddelen zodat je toch zwanger kan worden.
Wij gaan waarschijnlijk in september beginnen met IUI.

Heel veel sterkte en succes

Hallo,
Ik ben in augutus drie jaar van de van de pil af en we proberen al elf mnd om zwanger te raken en tot op heden is dat niet gelukt, ben ook al drie maanden aan het temperaturen geweest dat was wel een hele opgave maar ben wel wijzer geworden van mijn eisprong.
We zijn algelopen woensdag naar het ziekenhuis geweest, en een inteak gesprek gehad en er is een uitsrijkje gemaakt en een echocopie van mijn eierstokken daar was niets mee aan de hand, verder moet mijn man zijn zaad nog inleveren en dan krijgen we daar 11 juni de uitslag van best wel even spannend.
Maar we wachten wel af we hebben ook twee jaar geen makelijke jaren gehad mijn schoonmoeder en mijn vader zijn overleden en dat kan ook invloed hebben op de zwagerschap zegt de gynaecoloog, en er zelf teveel mee bezig zijn maar zet dat maar eens van je af als je dat graag wilt, niet dus.
Ik weet ook wat jij voelt het even shit maar hoop ook voor jullie dat binnenkort de zon daar ook zal schijnen.
Moed er in houden doen wij ook, ook al valt dat soms niet mee, hoor wel van hoe het gegaan is in het ziekenhuis.

veel sterkte

Terug
Bovenaan