Onzeker

Om te beginnen voor iedereen die zwanger is, "Van Harte Gefeliciteerd!!"
Ik moet nog even wachten denk ik. Ik heb gisterochtend een bericht op het forum geplaatst dat ik getest heb, maar dat het negatief was. Nu ben ik al 8 dagen overtijd (van mijn langste cyclus uitgaande) en nog steeds niet ongi. Ik ben in februari gestopt met de pil, en mijn kortste cyclus is 28 dagen en de langste 32 dagen. Ik heb nu al twee keer getest en beide keren waren ze negatief. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben?? Ik heb gisteren (na 6 dagen overtijd) getest, negatief dus. Ik ben eigenlijk een beetje bang voor een onregelmatige cyclus, en hoe kan ik daar het beste mee omgaan?? Ik heb wel dingen die ik normaal niet heb. Ik heb last van puistjes, ik heb ook last van mijn buik, ik weet niet goed hoe ik het kan uitleggen, maar het lijkt een soort van spierpijn in mijn onderbuik.
Het maakt me allemaal een beetje onzeker, ben ik zwanger of niet?? Ga ik een onregelmatige cyclus krijgen?? Wie wilt er met me mee denken??

Liefs Vanessa
 
Lieve Vanessa,

Ik heb er geen ervaring mee maar heb veel berichtjes gelezen over hetzelfde. Mijn advies is bel je ha en laat hun een test doen. Het kan gewoon zijn dat je niet genoeg hormonen aanmaakt. Heel veel succes en laat even weten wat de uitslag is.

Groetjes Biaggi.
 
Hoi Vanessa,

Misschien heb je die testen wel te vroeg gedaan. Er staat wel op de verpakking dat je de test kan doen vanaf de dag dat de verwachtte menstruatie moet komen, maar dat is niet altijd waar omdat je soms nog niet genoeg hormonen hebt om de test positief te laten worden. Bij mijn oudste zoon deed ik de test na 6 dagen en de uitslag was negatief. Toen ik hem 4 dagen later deed was hij wel positief. En bij mijn jongste zoon gaf de test pas na twee weken een positief resultaat. Dus het kan best zijn dat je zwanger bent. Probeer over een week nog eens een test te doen. Je kan ook om een bloedtest bij de huisarts vragen dan weet je het gelijk. groetjes
 
Hoi vanessa,

ik zie dat er nog een sabrina is ik zet achter mijn naam invervolg een 1 oke? Maar wat een spannende tijd voor je , zoals je misschien al hebt gelezen ik ben dus wel ongesteld geworden. Ik hoop voor jou dat je zwanger bent. Ik zal elke dag voor je duimen laat je het me weten als je meer weet.

Veel liefs sabrina1
 
Terug
Bovenaan